- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
11.05.2007 15:29:39
Niejaki Budd GTAForums wrzucił zdjęcia i dodał tłumaczenie zapowiedzi IV z włoskiego wydania czasopisma Official PlayStation Magazine.
A co się pojawiło nowego?
A co się pojawiło nowego?
- Prawdopodobnie będzie sieć linii autobusowych, z dokładną rozpiską.
- Podczas celowania kamera przeniesie się na ramię bohatera
- Realistyczne oświetlenie
- Autorem muzyki do trailera i samej gry jest Philip Glass.
- Idąc po kracie na chodniku, możemy dokładnie zobaczyć co pod nią się znajduje.
10.05.2007 18:22:07
A teraz mały newsik żeby ostudzić nowe info, na temat GTAIV. Wszedłem na chwile na stronę Cenegi i nie pisałbym gdybym nie zwrócił uwagi na to info.
Ja to zostawię bez komentarza.
Jako lider grupy Cenega, będącej wyłącznym partnerem firmy Take 2 Interactive oraz Rockstar Games w Polsce, Czechach i na Słowacji, mamy przyjemność poinformować, że już w maju do sprzedaży trafi fantastyczna, POLSKA EDYCJA kultowej gry wszech czasów - Grand Theft Auto: San Andreas! Produkcja legendarnego studia Rockstar Games dostępna będzie w bardzo atrakcyjnej cenie, którą ustalono na poziomie 89,90 złotych.
Ja to zostawię bez komentarza.
kategorie: San Andreas, GTA:IV
10.05.2007 10:19:09
Wczoraj pojawiła się kolejna obszerna zapowiedź Grand Theft Auto IV i co ważne, bynajmniej nie reprezentuje sobą poziomu naszych czasopism prezentujących znane już informacje ponad miesiąc po premierze trailera. Jest to bowiem Official Xbox Magazine UK, więc nazwa może mówić sama za siebie. Co nowego prezentuje czasopismo?
Otóż podobno gra sama w sobie jest już ukończona w około 66 procentach. RockStar Games jednak nie zrezygnował ze swojego specyficznego humoru i tak o to np ujrzymy ulicę 69th Street Diner czy też śmieszne bronie, ale nie zostanie też pominięty Central Park, który prawdopodobnie pojawi się w grze. Dan Houser, wiceprezes R* stwierdził, że Liberty City będzie większe niż jakiekolwiek inne poprzednie miasto w serii.
Jeśli chodzi o postać, Niko będzie mógł się wspinać. Przyda mu się to bo niektóre spotkania będą miały miejsce na drapaczach chmur. Co ciekawe, będzie mógł zrzucać stamtąd ludzi. Bardziej realistyczny stanie się model walki na pięści jak i obsługi broni, czyli celowania i strzelania. Będziemy mieli też dostęp do książki adresowej w swoim telefonie komórkowym. Będziemy mieli też większą swobodę w ustawianiu kamery. To tyle.
Otóż podobno gra sama w sobie jest już ukończona w około 66 procentach. RockStar Games jednak nie zrezygnował ze swojego specyficznego humoru i tak o to np ujrzymy ulicę 69th Street Diner czy też śmieszne bronie, ale nie zostanie też pominięty Central Park, który prawdopodobnie pojawi się w grze. Dan Houser, wiceprezes R* stwierdził, że Liberty City będzie większe niż jakiekolwiek inne poprzednie miasto w serii.
Jeśli chodzi o postać, Niko będzie mógł się wspinać. Przyda mu się to bo niektóre spotkania będą miały miejsce na drapaczach chmur. Co ciekawe, będzie mógł zrzucać stamtąd ludzi. Bardziej realistyczny stanie się model walki na pięści jak i obsługi broni, czyli celowania i strzelania. Będziemy mieli też dostęp do książki adresowej w swoim telefonie komórkowym. Będziemy mieli też większą swobodę w ustawianiu kamery. To tyle.
07.05.2007 17:33:39
Niedawno nieznany pisał nam o jubileuszu Kolekcji Klasyki od Cenegi. Wraz z kupnem Trylogii GTA lub innej gry z tej klasyki, dostajemy smycz. Ale to nie wszystko, teraz Cenega daje nam bilet do kina sieci Cinema City! Oczywiście teraz pójdziecie kupić jakąś grę z KK, lecz jest jedno "ale"... Trzeba kupić aż 3 gry żeby dostać ten bilecik i odezwać się do EMPIKu.
Dzisiaj przyszła pora, aby po oficjalnych smyczach ujawnić drugą z trzech wyjątkowych promocji, jakie przygotowaliśmy z okazji I Urodzin serii Kolekcja Klasyki.
Już od 18 maja w salonach EMPIK® rusza promocja, jakiej jeszcze nigdy wcześniej nie było! Wystarczy, że odwiedzisz wybrany salon sieci EMPiK w Polsce i kupisz 3 dowolne gry z serii Kolekcja Klasyki, a przy kasie dostaniesz wyjątkowe zaproszenie do kin sieci Cinema City. To nie jest zwykłe zaproszenie, tylko voucher, czyli bilet, który jest ważny na dowolny film, na który można pójść o dowolnej porze dnia i nocy (oczywiście w ramach godzin pracy Cinema City) ważny aż do końca 2007 roku! Czy wybierzesz najnowszą superprodukcję, komedię romantyczną czy też film rodzinny w święta Bożego Narodzenia - Twój wybór, tylko my dajemy Ci tą możliwość!
07.05.2007 12:40:56
Już dawno nie działo się nic ciekawego na scenie MultiPlayerowej (bo z pewnością do takowych nie należą kolejne zakończenia i wznawiania prac nad RPG:Andreas) , z wyjątkiem ostatnich betatestów SA-MP 0.2.0.
Z pomocą przychodzi dobrze znany nam IJs, jeden z wielu członków ekipy Multi Theft Auto. Ostatnio zajmowali się oni importem modeli z plików .txd, .col czy też .dff. Pragnie on nam bowiem przedstawić efekt kilku godzin, które spędził przy kodowaniu. Tym razem skupił się on na imporcie map i tym o to sposobem otrzymał mapę o nazwie de_aztec znaną niektórym zapewne z Counter-Strike: Source. Będzie ona elementem, który znajdzie się w paczce z modelami o nazwie MTA:Revolution, nad którą pracuje ParoXum. Modele map będą wysyłane do wszystkich graczy podczas ładowania gry. Aktualnie zawierają one 4 obiekty, które będą mogły być dowolnie modyfikowane.
Możemy być pewni, że wszystko prawidłowo działa i ze sobą współpracuje, zapewnia nas o tym autor notki. Co ważne, wszystko działa bez jakiegokolwiek podmieniania plików i ponownego uruchamiania aplikacji.
Z pomocą przychodzi dobrze znany nam IJs, jeden z wielu członków ekipy Multi Theft Auto. Ostatnio zajmowali się oni importem modeli z plików .txd, .col czy też .dff. Pragnie on nam bowiem przedstawić efekt kilku godzin, które spędził przy kodowaniu. Tym razem skupił się on na imporcie map i tym o to sposobem otrzymał mapę o nazwie de_aztec znaną niektórym zapewne z Counter-Strike: Source. Będzie ona elementem, który znajdzie się w paczce z modelami o nazwie MTA:Revolution, nad którą pracuje ParoXum. Modele map będą wysyłane do wszystkich graczy podczas ładowania gry. Aktualnie zawierają one 4 obiekty, które będą mogły być dowolnie modyfikowane.
Możemy być pewni, że wszystko prawidłowo działa i ze sobą współpracuje, zapewnia nas o tym autor notki. Co ważne, wszystko działa bez jakiegokolwiek podmieniania plików i ponownego uruchamiania aplikacji.
kategorie: multi