- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
21.07.2007 15:26:35
O tym, że najnowszy numer tego niemieckiego czasopisma pojawi się dziś w sprzedaży wiadomo było już we wtorek. Obiecywano wiele, dwadzieścia nowych screnshotów, info o dwóch pierwszych misjach i filmik na płytce DVD. Tymczasem mamy fikcyjny wywiad z Niko i trochę informacji.
Dużo miejsca poświęcono taksówkom, jako iż spełniają one wiele funkcji w stosunku do bohatera. W SanAndreas na mapie w menu mogliśmy zaznaczać punktem miejsce, do którego chcemy się dostać, a następnie na Radarze ciągle widoczny był punkt. teraz w wyniku takiego zabiegu to właśnie taryfiarz będzie nas tam dowoził. Po drodze zahaczy też o najbliższego fast-fooda lub miejscówkę służby zdrowia, w zależności od tego co nam będzie niezbędne. Niestety w przypadku kiedy jesteśmy poszukiwani przez policję, taksówkarz nawet się przy nas nie zatrzyma.
Kolejnym nowym aspektem jest telefon komórkowy Niko, o którym było już kiedyś wspominane. Zawiera on w sobie organizer, komunikator, aparat cyfrowy i GPS. GPS dodatkowo znajduje się na naszym HUDzie, dzięki czemu ciągle widzimy najkrótszą z możliwych dróg do naszego celu.
Muzyka jaką będziemy mogli usłyszeć to m. in. rock prosto od Matki Rosji (;* sysek) i trance. Wiadomo oczywiście, że to nie jedyne gatunki z jakich składa się ścieżka dźwiękowa.
Poraz kolejny już RockStar Games postanawia przed premierą zapoznać nas z kobietą wyglądającą na "lekkoobyczajową". Tym razem jest to Lola i widzimy ją np na okładce magazynu.
Dużo miejsca poświęcono taksówkom, jako iż spełniają one wiele funkcji w stosunku do bohatera. W SanAndreas na mapie w menu mogliśmy zaznaczać punktem miejsce, do którego chcemy się dostać, a następnie na Radarze ciągle widoczny był punkt. teraz w wyniku takiego zabiegu to właśnie taryfiarz będzie nas tam dowoził. Po drodze zahaczy też o najbliższego fast-fooda lub miejscówkę służby zdrowia, w zależności od tego co nam będzie niezbędne. Niestety w przypadku kiedy jesteśmy poszukiwani przez policję, taksówkarz nawet się przy nas nie zatrzyma.
Kolejnym nowym aspektem jest telefon komórkowy Niko, o którym było już kiedyś wspominane. Zawiera on w sobie organizer, komunikator, aparat cyfrowy i GPS. GPS dodatkowo znajduje się na naszym HUDzie, dzięki czemu ciągle widzimy najkrótszą z możliwych dróg do naszego celu.
Muzyka jaką będziemy mogli usłyszeć to m. in. rock prosto od Matki Rosji (;* sysek) i trance. Wiadomo oczywiście, że to nie jedyne gatunki z jakich składa się ścieżka dźwiękowa.
Poraz kolejny już RockStar Games postanawia przed premierą zapoznać nas z kobietą wyglądającą na "lekkoobyczajową". Tym razem jest to Lola i widzimy ją np na okładce magazynu.
19.07.2007 19:03:57
Najnowszy, wrześniowy numer amerykańskiego wydania magazynu Official XBox Magazine zawiera pięciostronicową zapowiedź IV. Problem tylko w tym, że interesujące nowe informacje można policzyć na palcach jednej dłoni. No to lecimy z tym koksem.
Nowością w dziedzinie minigier w SanAndreas był np bilard w barze. Takie rozrywki powrócą w IV, a dokładniej np w siedzibie korporacji taksówkarskiej należącej do kuzyna Niko - Romana.
Pamiętacie stylowe Porsche z Vice city czy SanAndreas ukryte pod nazwą "Comet"? Ono również pojawi się na ulicach Liberty City w IV. Czy będzie ono jednak ponownie stylizowane na słynną 911-stkę? Nie wiadomo.
Jeszcze jedna powtórka z poprzednich części serii. Tyle że ta jest raczej oczywista i z pewnością oczekiwana przez miłośników mocnych wrażeń i rozrób na ulicach miast ze starszych GTA. Są to oczywiście bronie. Dokładniej bronie ciężkie, takie jak miotacz ognia czy wyrzutnia rakiet, które powrócą też w IV.
Ostatnim już powrotem jest pływanie, zapoczątkowane, podobnie jak wcześniej wspomniany bilard, w SanAndreas. Nie wiadomo jednak czy (a jeśli tak to jak duży) wpływ na samopoczucie, a raczej poziom zdrowia Niko, będzie miało pływanie.
Jedyną informacją, która nie dotyczy poprzednich części jest wieść na temat pewnej osoby, jednak niewiele mówiąca i po części już nam znana. Francis McReary to skorumpowany policjant, którego Niko wykorzysta dla własnych potrzeb. To właśnie on w dzielnicy Castle Gardens blisko The Statue of Happiness (Statuy Wolności) otrzyma "kopertę".
Nowością w dziedzinie minigier w SanAndreas był np bilard w barze. Takie rozrywki powrócą w IV, a dokładniej np w siedzibie korporacji taksówkarskiej należącej do kuzyna Niko - Romana.
Pamiętacie stylowe Porsche z Vice city czy SanAndreas ukryte pod nazwą "Comet"? Ono również pojawi się na ulicach Liberty City w IV. Czy będzie ono jednak ponownie stylizowane na słynną 911-stkę? Nie wiadomo.
Jeszcze jedna powtórka z poprzednich części serii. Tyle że ta jest raczej oczywista i z pewnością oczekiwana przez miłośników mocnych wrażeń i rozrób na ulicach miast ze starszych GTA. Są to oczywiście bronie. Dokładniej bronie ciężkie, takie jak miotacz ognia czy wyrzutnia rakiet, które powrócą też w IV.
Ostatnim już powrotem jest pływanie, zapoczątkowane, podobnie jak wcześniej wspomniany bilard, w SanAndreas. Nie wiadomo jednak czy (a jeśli tak to jak duży) wpływ na samopoczucie, a raczej poziom zdrowia Niko, będzie miało pływanie.
Jedyną informacją, która nie dotyczy poprzednich części jest wieść na temat pewnej osoby, jednak niewiele mówiąca i po części już nam znana. Francis McReary to skorumpowany policjant, którego Niko wykorzysta dla własnych potrzeb. To właśnie on w dzielnicy Castle Gardens blisko The Statue of Happiness (Statuy Wolności) otrzyma "kopertę".
kategorie: Vice City, RSC
16.07.2007 00:25:35
W 7 dni dookoła San Andreas. Dzień 4 : Po środku niczego. Autor: HAGJ Komentarze 02.07.2007 | Ghost Rider Autor: SMOKE Komentarze 05.07.2007 | Lazlow, wybieraj. Twój nick w tytule tego screena, albo wpierdol. Autor: mjmcgrady Komentarze 06.07.2007 |
kategorie: San Andreas, RSC
15.07.2007 19:59:42
kategorie: multi, download
13.07.2007 23:17:00
No i jestem, tak jak prosił w sb. W sumie nie jest to takie zatrzęsienie z prawdziwego zdarzenia bo są tylko trzy istotne sprawy, ale z drugiej strony nie wiadomo od czego zacząć.
Zacznę może nie tyle od informacji (bo i tak wiecie, że chodzi o IV), co ciekawostek. Otóż ruszył pierwszy teaser-site od RockStar Games. We Know The Truth to stacja radiowa WKTT Talk Radio, czyli znana nam już gaduła w stylu CHATTERBOX FM, K-CHAT, czy WCTR Talk Radio. teaser jak to teaser, niby nic nie prezentuje, ale jednak jakieś info za sobą kryje.
Dzwoniąc pod numer +1-212-360-2368 i zostawiając wiadomość głosową masz szansę pojawić się w samej grze! Ej ej ej! Wracaj! Odłóż słuchawkę i weeeź przeczytaj regulamin, nie przynieś rodzinie wstydu.
Teraz czas na podstawową porcję zapowiedzi. Zaczniemy od IGN. ich zapowiedź zawiera sporo wieści z targów E3 gdzie zaprezentowano demo z konsoli XBOX 360. Menu, nie wiadomo czy główne czy poboczne (w telefonie) zawierało Game, Map, Controls, Audio And Display, Brief, Stats. Zachwalano efekty otoczenia, czyli wody i światła, które wyglądają zachwycająco. Raczej mamy znów do czynienia z podziałem na wyspy, gdyż mapa Liberty City jest wyraźnie połączona na dwie części. Nie został jednak pokazany ruch na ulicy i chodniku. Wszystko trwało około trzech minut. Mimo wszystko chyba każdy chciałby zobaczyć to, co obejrzeli goście konferencji.
Teraz czas na najnowszy numer australijskiego wydania magazynu Official PlayStation Magazine.
Pisałem wcześniej o podziale na wyspy. Możemy być spokojni, ponieważ nie zastaniemy żadnego ładowania gry pomiędzy terenami. Jednak ten problem został już rozwiązany przy SanAndreas, więc to nic nowego.
Z SanAndreas będzie też to, że będziemy musieli coś przekąsić aby odzyskać energię, koniec z obrotowymi serduszkami. W SanAndreas celowanie było zależne od poziomu opanowania danej broni.
W IV system celowania do obiektu został dodatkowo dopracowany, jak z resztą modele postaci i pojazdów.
Czekamy na więcej? Oczywiście.
Zacznę może nie tyle od informacji (bo i tak wiecie, że chodzi o IV), co ciekawostek. Otóż ruszył pierwszy teaser-site od RockStar Games. We Know The Truth to stacja radiowa WKTT Talk Radio, czyli znana nam już gaduła w stylu CHATTERBOX FM, K-CHAT, czy WCTR Talk Radio. teaser jak to teaser, niby nic nie prezentuje, ale jednak jakieś info za sobą kryje.
Dzwoniąc pod numer +1-212-360-2368 i zostawiając wiadomość głosową masz szansę pojawić się w samej grze! Ej ej ej! Wracaj! Odłóż słuchawkę i weeeź przeczytaj regulamin, nie przynieś rodzinie wstydu.
Teraz czas na podstawową porcję zapowiedzi. Zaczniemy od IGN. ich zapowiedź zawiera sporo wieści z targów E3 gdzie zaprezentowano demo z konsoli XBOX 360. Menu, nie wiadomo czy główne czy poboczne (w telefonie) zawierało Game, Map, Controls, Audio And Display, Brief, Stats. Zachwalano efekty otoczenia, czyli wody i światła, które wyglądają zachwycająco. Raczej mamy znów do czynienia z podziałem na wyspy, gdyż mapa Liberty City jest wyraźnie połączona na dwie części. Nie został jednak pokazany ruch na ulicy i chodniku. Wszystko trwało około trzech minut. Mimo wszystko chyba każdy chciałby zobaczyć to, co obejrzeli goście konferencji.
Teraz czas na najnowszy numer australijskiego wydania magazynu Official PlayStation Magazine.
Pisałem wcześniej o podziale na wyspy. Możemy być spokojni, ponieważ nie zastaniemy żadnego ładowania gry pomiędzy terenami. Jednak ten problem został już rozwiązany przy SanAndreas, więc to nic nowego.
Z SanAndreas będzie też to, że będziemy musieli coś przekąsić aby odzyskać energię, koniec z obrotowymi serduszkami. W SanAndreas celowanie było zależne od poziomu opanowania danej broni.
W IV system celowania do obiektu został dodatkowo dopracowany, jak z resztą modele postaci i pojazdów.
Czekamy na więcej? Oczywiście.