- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
12.07.2007 18:12:03
Dokładnie, zaprezentuję wam kolejną zapowiedź IV. Dlaczego mówię o tym w ten sposób? Piętro niżej, albo jak kto woli dwa dni temu, prezentowałem wam zapowiedź pochodzącą z magazynu games™.
Teraz nadszedł czas na PLAY UK. Okładki porównajcie sobie sami...
No ale nic, nie okładka czyni gazetę ciekawą, przynajmniej nie całkowicie. Zapewne ciekawsze jest to co znajduje się w środku, a trochę tego jest. Jednak z ogółu informacji postanowiłem wyłonić tylko te, które są istotne i cokolwiek tłumaczą.
Artykuł głównie skupia się na wątku wersji demonstracyjnej. Pierwsza misja nazywa się Call And Collect czyli Zadzwoń I Zbierz. Śmierć Goldberga będzie pokazana za pomocą cutscenki, zależnej od tego w jaki sposób go zabijesz. Całość zwraca się ku temu abyś wydostał się z budynku, jednak w tym przeszkodzą Ci ochroniarze, których napotkasz na drodze. Zawsze możesz przylgnąć do ściany, jak i ostrzelać wszystko na swojej drodze.
Ogólnie rzecz biorąc, w punktach kulminacyjnych wielu misji, kiedy np właśnie kogoś zabijamy, pokazane jest to w cutscence. Wygląda ona spektakularnie bo może np pokazywać jak nieszczęśnik stoi przy oknie, dostaje kulkę i przez nie wypada, lub stojąc na schodach po postrzale w nogę spada z nich. A za tym wszystkim stoi oczywiście Euphoria.
A teraz czas na dodatkowe informacje, które tym razem nie pochodzą z żadnej gazetki. Pochodzą one bowiem z tegorocznych targów przemysłu rozrywki multimedialnej E3 2007. Na konferencji prasowej MicroSoftu Peter Moore zdradził kilka szczegółów dotyczących IV. Co ciekawe, oba dotychczasowe trailery zostały stworzone na podstawie wersji na konsolę XBox360. Drugą nowością są dodatkowe ekskluzywne epizody, które wg Petera Moore'a pojawią się wiosną 2008 roku.
Teraz nadszedł czas na PLAY UK. Okładki porównajcie sobie sami...
No ale nic, nie okładka czyni gazetę ciekawą, przynajmniej nie całkowicie. Zapewne ciekawsze jest to co znajduje się w środku, a trochę tego jest. Jednak z ogółu informacji postanowiłem wyłonić tylko te, które są istotne i cokolwiek tłumaczą.
Artykuł głównie skupia się na wątku wersji demonstracyjnej. Pierwsza misja nazywa się Call And Collect czyli Zadzwoń I Zbierz. Śmierć Goldberga będzie pokazana za pomocą cutscenki, zależnej od tego w jaki sposób go zabijesz. Całość zwraca się ku temu abyś wydostał się z budynku, jednak w tym przeszkodzą Ci ochroniarze, których napotkasz na drodze. Zawsze możesz przylgnąć do ściany, jak i ostrzelać wszystko na swojej drodze.
Ogólnie rzecz biorąc, w punktach kulminacyjnych wielu misji, kiedy np właśnie kogoś zabijamy, pokazane jest to w cutscence. Wygląda ona spektakularnie bo może np pokazywać jak nieszczęśnik stoi przy oknie, dostaje kulkę i przez nie wypada, lub stojąc na schodach po postrzale w nogę spada z nich. A za tym wszystkim stoi oczywiście Euphoria.
A teraz czas na dodatkowe informacje, które tym razem nie pochodzą z żadnej gazetki. Pochodzą one bowiem z tegorocznych targów przemysłu rozrywki multimedialnej E3 2007. Na konferencji prasowej MicroSoftu Peter Moore zdradził kilka szczegółów dotyczących IV. Co ciekawe, oba dotychczasowe trailery zostały stworzone na podstawie wersji na konsolę XBox360. Drugą nowością są dodatkowe ekskluzywne epizody, które wg Petera Moore'a pojawią się wiosną 2008 roku.
kategorie: multi
10.07.2007 00:50:16
Dopiero skończyłem się pieprzyć z jednym, już przyszło drugie. Całe szczęście, że ważniejsze i ciekawsze od pierwszego. Aby oszczędzić wam reszty plątaniny przejdę do rzeczy bo skoro powiedziałem, że ciekawsze, to zapewne wszyscy już wiecie o co chodzi...
Proste, że o IV. Info napłynęło z najnowszego numeru brytyjskiego wydania magazynu games™ (po ch*ja ten znaczek TradeMark?! Jak wszędzie to wszędzie...). Przejdźmy już do istoty sprawy bo aż mnie kręci na myśl o nowych możliwościach czwórki!
Na wstęp skromnie, o mieście. Pojawiły się dwie nowe dzielnice: Star Junction na wzór Time Square oraz tajemnicze Rotterdam Hill. Czyżby umiejscowienie stylowego kościoła znanego ze screena? Nie wiadomo.
Teraz czas na porcję wieści odnośnie postaci w grze. Tutaj również wyłoniło się kilka nazwisk, ale więcej dowiadujemy się tylko o dwóch z nich. Pierwszy to Little Jacob (w skrócie: Kubuś). Pochodzi on z Wysp Kanaryjskich i jest dealerem narkotyków, dla Niko także broni. Reszta to Ligner, Shyster i McReary, który w dzielnicy Castle Gardens blisko The Statue of Happiness (Statuy Wolności) dostanie w łapę od Niko. Na koniec zostawiłem jeszcze jedną postać, której wątek przeniesie nas do kolejnej dziedziny informacji. Jest to Goldberg, człowiek, który mailem dostaje CV Niko (wysłane z kafejki internetowej Tw@ Cafe znanej z III), a potem ginie z jego ręki.
Motyw maila chyba nie pozostaje bez zainteresowania, co? Otóż to. Teraz internet będzie odgrywał ważną rolę w grze, a Niko będzie mógł korzystać z każdego dostępnego komputera w grze. Mamy więc do dyspozycji zarówno telefon komórkowy jak i komputer. Nie wiadomo jednak jeszcze, czy nasz telefon będzie miał dostęp do internetu tak jak zapewne wszystkie komputery dostępne w grze.
Jako iż każda pojedyncza uliczka będzie nosiła swoją własną nazwę, będzie to ułatwieniem dla policji, która będzie nas poszukiwała po każdym, nawet najdrobniejszym wykroczeniu. Jeżeli już załapiemy gwiazdkę poszukiwania (znaną nam nie od dziś) będziemy musieli zmykać z terenu prowadzonych poszukiwań widocznego na radarze, a gwiazdka po chwili świecenia się zniknie sama.
Jeśli już zwiną nas gliny, a po wszystkim będziemy chcieli powtórzyć wykonywane zadanie, spokojna głowa. Z drugiego końca miasta do zleceniodawcy dowiezie nas taksówka, ponieważ pojawi się znany tripskip. Co ciekawe, będziemy obserwowali całą drogę taksówki przez miasto.
Nie od dziś znane nam są też różne firmy istniejące już nie tylko w poprzedniej części, ale i w całej serii. Niektóre kończyły swój żywot po jednej odsłonie, inne przeplatały się w miastach z części na część. Teraz do tej kolekcji dodamy także sieć odzieżową Perseus. Jak się dowiadujemy, w demo Niko zakupił tam garniaka i sofiksy, zobaczymy jak imigrant stoi z gustem.
Na sam koniec chyba jedna z najbardziej intrygujących wieści do tej pory. W demo pokazanym przez RockStar Games główny bohater Niko Bellic umiera. Zapytacie "wu.te.ef.?!", a ja odpowiem "cha.gie.wu.". Tyle. Oczywiście nie obyłoby się od świeżutkich skanów z mnóstwem nowej grafiki. Do zobaczyska o/
Proste, że o IV. Info napłynęło z najnowszego numeru brytyjskiego wydania magazynu games™ (po ch*ja ten znaczek TradeMark?! Jak wszędzie to wszędzie...). Przejdźmy już do istoty sprawy bo aż mnie kręci na myśl o nowych możliwościach czwórki!
Na wstęp skromnie, o mieście. Pojawiły się dwie nowe dzielnice: Star Junction na wzór Time Square oraz tajemnicze Rotterdam Hill. Czyżby umiejscowienie stylowego kościoła znanego ze screena? Nie wiadomo.
Teraz czas na porcję wieści odnośnie postaci w grze. Tutaj również wyłoniło się kilka nazwisk, ale więcej dowiadujemy się tylko o dwóch z nich. Pierwszy to Little Jacob (w skrócie: Kubuś). Pochodzi on z Wysp Kanaryjskich i jest dealerem narkotyków, dla Niko także broni. Reszta to Ligner, Shyster i McReary, który w dzielnicy Castle Gardens blisko The Statue of Happiness (Statuy Wolności) dostanie w łapę od Niko. Na koniec zostawiłem jeszcze jedną postać, której wątek przeniesie nas do kolejnej dziedziny informacji. Jest to Goldberg, człowiek, który mailem dostaje CV Niko (wysłane z kafejki internetowej Tw@ Cafe znanej z III), a potem ginie z jego ręki.
Motyw maila chyba nie pozostaje bez zainteresowania, co? Otóż to. Teraz internet będzie odgrywał ważną rolę w grze, a Niko będzie mógł korzystać z każdego dostępnego komputera w grze. Mamy więc do dyspozycji zarówno telefon komórkowy jak i komputer. Nie wiadomo jednak jeszcze, czy nasz telefon będzie miał dostęp do internetu tak jak zapewne wszystkie komputery dostępne w grze.
Jako iż każda pojedyncza uliczka będzie nosiła swoją własną nazwę, będzie to ułatwieniem dla policji, która będzie nas poszukiwała po każdym, nawet najdrobniejszym wykroczeniu. Jeżeli już załapiemy gwiazdkę poszukiwania (znaną nam nie od dziś) będziemy musieli zmykać z terenu prowadzonych poszukiwań widocznego na radarze, a gwiazdka po chwili świecenia się zniknie sama.
Jeśli już zwiną nas gliny, a po wszystkim będziemy chcieli powtórzyć wykonywane zadanie, spokojna głowa. Z drugiego końca miasta do zleceniodawcy dowiezie nas taksówka, ponieważ pojawi się znany tripskip. Co ciekawe, będziemy obserwowali całą drogę taksówki przez miasto.
Nie od dziś znane nam są też różne firmy istniejące już nie tylko w poprzedniej części, ale i w całej serii. Niektóre kończyły swój żywot po jednej odsłonie, inne przeplatały się w miastach z części na część. Teraz do tej kolekcji dodamy także sieć odzieżową Perseus. Jak się dowiadujemy, w demo Niko zakupił tam garniaka i sofiksy, zobaczymy jak imigrant stoi z gustem.
Na sam koniec chyba jedna z najbardziej intrygujących wieści do tej pory. W demo pokazanym przez RockStar Games główny bohater Niko Bellic umiera. Zapytacie "wu.te.ef.?!", a ja odpowiem "cha.gie.wu.". Tyle. Oczywiście nie obyłoby się od świeżutkich skanów z mnóstwem nowej grafiki. Do zobaczyska o/
kategorie: GTA:IV
09.07.2007 23:59:36
Adolf!!! Coś ty narobił!!! Autor: Komentarze 01.07.2007 | Wassup? Autor: P3Pe Komentarze 01.07.2007 | Witaj Piękna ! Dasz mi d*py za te buty ? Autor: goesbang Komentarze 28.06.2007 |
kategorie: RSC
06.07.2007 22:02:31
Jak co roku, także i w tym rusza 25 już edycja plebiscytu rozrywki multimedialnej XXV Annual Golden Joystick Awards. Oczywiście nie obyłoby się bez kandydatury jakiejkolwiek części lub jakiegokolwiek twórcy serii Grand Theft Auto. A startują oni w następujących kategoriach:
Aby zagłosować (dobrze wiecie już gdzie i na co) klikajcie na obrazek powyżej. Pierwsza część głosowania trwa do końca bieżącego miesiąca, czyli do wtorku 31 lipca. Finałowe głosowanie rozpoczyna się w środę 1 sierpnia.
- Najlepszy HandHeld: Grand Theft Auto: Vice City Stories
- All-Nighter magazynu Nuts: Grand Theft Auto: Vice City Stories
- The One To Watch: Grand Theft Auto IV
- Najlepszy MultiPlayer: Grand Theft Auto: Vice City Stories
- Najlepsza gra na konsolę Sony PlayStation: Grand Theft Auto: The Trilogy, Grand Theft Auto: Vice City Stories
- Wydawca roku: Take-Two Interactive
- Najlepsza ścieżka dźwiękowa wg 'BBC 1Xtra & Rampage': Grand Theft Auto: The Trilogy, Grand Theft Auto: Vice City Stories
- Brytyjski developer roku: Rockstar North, Rockstar London
- Gra roku: Grand Theft Auto: The Trilogy, Grand Theft Auto: Vice City Stories
Aby zagłosować (dobrze wiecie już gdzie i na co) klikajcie na obrazek powyżej. Pierwsza część głosowania trwa do końca bieżącego miesiąca, czyli do wtorku 31 lipca. Finałowe głosowanie rozpoczyna się w środę 1 sierpnia.
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories
Pozwolę sobie przełamać monopol na niusy wprowadzony przez lazlow'a tą wiadomością, z której ucieszą się poszukiwacze drobnych detali etc.
Otóż na stronie GTA4.net pojawił się kilka dni temu ciekawy artykuł na temat rzeczy, które mogły zostać przegapione przez zwykłego zjadacza chleba podczas oglądania trailera GTA IV.
Może to zainteresować głównie wszelkich poszukiwaczy tajemnic i związków z poprzednimi częściami GTA. Artykuł znajduje się na stronie, na którą się przeteleportujesz klikając myszką w ten jakże profesjonalny, pomarańczowy link. (przepraszam, dawno nie pisałem niusa, muszę się wyżyć). Jeśli sam odkryłeś coś zupełnie nowego, możesz o tym napisać w tyyyyym temacie na GTAForums.com.
Otóż na stronie GTA4.net pojawił się kilka dni temu ciekawy artykuł na temat rzeczy, które mogły zostać przegapione przez zwykłego zjadacza chleba podczas oglądania trailera GTA IV.
Może to zainteresować głównie wszelkich poszukiwaczy tajemnic i związków z poprzednimi częściami GTA. Artykuł znajduje się na stronie, na którą się przeteleportujesz klikając myszką w ten jakże profesjonalny, pomarańczowy link. (przepraszam, dawno nie pisałem niusa, muszę się wyżyć). Jeśli sam odkryłeś coś zupełnie nowego, możesz o tym napisać w tyyyyym temacie na GTAForums.com.
kategorie: GTA:IV