- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
Krótko zwięźle i na temat. SA-MP wydało film promujący, a w zasadzie przedstawiający kontynuacje ich dzieła oznaczoną numerkiem 0.2.5. Bez zbędnego nakręcania makaronu na uszy zapraszam na film.
19.03.2008 17:32:36
Rockstar Games uznało, że najwyższy czas na kolejną wysyłkę dla zagranicznych adminów, dokładniej Hidden Package #5. jako pierwszy pochwalił się Zidane z GTAGaming.
Do tej pory w paczuszkach znajdowało się równiez coś dla nas, szarych myszek sceny, czyli płytka z ekskluzywnymi screenshotami. Tym razem R* dał dwie naklejki i koszulkę. Nie wiem jak wy, ja i tak zazdroszczę.
Żeby nie było tak bezscreenowo zapodam wam wczorajszego screena. A zamiast buzi przed snem Jakub dał mi cynk o kolejnym utworze, który pojawi się w IV: Deluka i Sleep Is Impossibe.
Do tej pory w paczuszkach znajdowało się równiez coś dla nas, szarych myszek sceny, czyli płytka z ekskluzywnymi screenshotami. Tym razem R* dał dwie naklejki i koszulkę. Nie wiem jak wy, ja i tak zazdroszczę.
Żeby nie było tak bezscreenowo zapodam wam wczorajszego screena. A zamiast buzi przed snem Jakub dał mi cynk o kolejnym utworze, który pojawi się w IV: Deluka i Sleep Is Impossibe.
kategorie: GTA:IV
18.03.2008 03:16:43
Moje oczy mają już stanowczo dosyć, a mięśnie popadają w martwicę od bezruchu. Dlatego będzie krótko, zwięźle i na temat. Oddaję dla was kolejne dwa, jeszcze ciepłe działy prosto do sekcji Grand Theft Auto IV: Mapę i Miejsca, które będziemy mogli odwiedzić w Liberty City.
Rzućcie też okiem na dwuczęściowy artykuł serwisu Next-Gen.biz poświęcony historii serii gier Grand Theft Auto oraz tworzeniu GTA IV: Grand Theft Auto: The Inside Story i The Making Of Grand Theft Auto IV.
Na koniec obejrzyjcie sobie nienajgorzej zrobiony filmik, oczywiście fake.
Rzućcie też okiem na dwuczęściowy artykuł serwisu Next-Gen.biz poświęcony historii serii gier Grand Theft Auto oraz tworzeniu GTA IV: Grand Theft Auto: The Inside Story i The Making Of Grand Theft Auto IV.
Jako orzeszek filmowy, GTA III miało w sobie coś co narysowało linię na piasku pomiędzy grami, a filmami, co brzmiało: oto my, przejmujemy kontrolę. (...) Oczekiwania odnośnie Vice City utrudniły pracę. To, że wykonaliśmy to w dziewięć miesięcy, to już druga sprawa. (...) Gdy skończyliśmy Vice City doszliśmy do wniosku, 'Człowieku, jak do diabła mamy to przebić?'. (...) Nie chcę aby ta gra była pamiętana przez Hot Coffee. Jedną z moich obaw kiedy afera z Hot Coffee się rozkręciła było to, że zniknął kawał dobrej roboty, który teraz będzie zapamiętywany dzięki czemuś innemu.
Vlad i Faustin, dwaj grubawi Rosjanie w grze są bardzo prawdziwi, bardzo rosyjscy i zajebiście straszni. (...) Kluby komediowe są dowodem na to, że Houser nie gada głupot mówiąc, że to GTA jest bardziej zwariowane niż kiedykolwiek. (...) Naszym celem będzie usmażenie tych serwerów XBox Live - chcemy mieć połączonych tylu ludzi w danym momencie ile będzie możliwe. (...) Ludzie mówią o konfliktach moralnych w grach, ale niektóre sprawy w GTA IV mają prawdziwe konsekwencje.
Na koniec obejrzyjcie sobie nienajgorzej zrobiony filmik, oczywiście fake.
kategorie: Vice City, GTA:IV
17.03.2008 00:01:40
- ej ziom, vc przeszedlem - zolwik Autor: tommypl Komentarze 08.03.2008 | Dude, we're fucked! Autor: Jakub Komentarze 03.03.2008 | Dukes of Hazzard? Autor: Jigga Komentarze 09.03.2008 |
Teraz czas na małą niespodziankę na miły początek waszego dnia i całego tygodnia. Oddajemy waszym oczom pierwsze dwa (z wielu nowych) działy poświęcone Grand Theft Auto IV: Muzyka i MultiPlayer. Bądźcie czujni bowiem z dnia na dzień mogą pojawiać się świeże działy w sekcji IV.
kategorie: GTA:IV, RSC, multi
Czasy kiedy nowe wersje San Andreas Multi Player'a były wydawane dzień po dniu dawno minęły. Przez ostatnie dwa miesiące praktycznie wcale nie mówiło się o jednym z najpopularniejszych mutliplayerów. Było to również spowodowane ciszą jaką podtrzymał sam projekt. Dzisiaj jednak na oficjalnej stronie projektu pojawiło się długie oświadczenie, napisane przez keyman'a.
W pierwszych słowach autor zapewnił nas, że wersja 0.2.5 zostanie wydana. Dalej wspomniał o multiplayerze do GTA IV. Zapewne wszystkie swoje domysły i słowa oparł o artykuł z Planet GTA. To właśnie w nim opisano 14 trybów, wśród nich podstawowy Deathmatch, Team Deathmatch itp. Key zaznaczył, że nieoficjalne multiplayery, kończą swój żywot na San Andreas.
Spora część wypowiedzi zajęła na osiągnięcia SA-MP. Wymieniono tam wersje modu 0.1 beta na której pierwszy raz grało online 100 graczy, oraz wersje 0.2 beta gdzie przekroczono magiczną liczbe 200 graczy. Do statystycznych osiągnięć dołącza liczba 8000 tysięcy, jako liczba graczy podczas weekendu, oraz 6 milonów pobrań modyfikacji. Grupa może się również pochwalić, że to dzięki niej utrzymano San Andreas w Top20 rankingu gier online prowadzonych przez Xfire (obecnie 22 miejsce).
Te i wszystkie inne zdobycze uzyskano bez pomocy Rockstar Games.
Reszta wypowiedzi została poświęcona społeczności SA-MP oraz ekipie Multi Theft Ato, której to zwracano honor za zbudowanie multiplayer'a opierając się o informacje społeczności GTA.
Co miało oznaczać takie oświadczenie, które brzmi jak zakończenie projektu ? Tego nie wiem, ale można się spodziewać odpowieidzi z drugiej lini niknącego frontu, mianowicie od MTA.
uff.
W pierwszych słowach autor zapewnił nas, że wersja 0.2.5 zostanie wydana. Dalej wspomniał o multiplayerze do GTA IV. Zapewne wszystkie swoje domysły i słowa oparł o artykuł z Planet GTA. To właśnie w nim opisano 14 trybów, wśród nich podstawowy Deathmatch, Team Deathmatch itp. Key zaznaczył, że nieoficjalne multiplayery, kończą swój żywot na San Andreas.
Spora część wypowiedzi zajęła na osiągnięcia SA-MP. Wymieniono tam wersje modu 0.1 beta na której pierwszy raz grało online 100 graczy, oraz wersje 0.2 beta gdzie przekroczono magiczną liczbe 200 graczy. Do statystycznych osiągnięć dołącza liczba 8000 tysięcy, jako liczba graczy podczas weekendu, oraz 6 milonów pobrań modyfikacji. Grupa może się również pochwalić, że to dzięki niej utrzymano San Andreas w Top20 rankingu gier online prowadzonych przez Xfire (obecnie 22 miejsce).
Te i wszystkie inne zdobycze uzyskano bez pomocy Rockstar Games.
Reszta wypowiedzi została poświęcona społeczności SA-MP oraz ekipie Multi Theft Ato, której to zwracano honor za zbudowanie multiplayer'a opierając się o informacje społeczności GTA.
Co miało oznaczać takie oświadczenie, które brzmi jak zakończenie projektu ? Tego nie wiem, ale można się spodziewać odpowieidzi z drugiej lini niknącego frontu, mianowicie od MTA.
uff.
kategorie: San Andreas, multi