- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
14.04.2008 00:04:39
Fall of man. Autor: Komentarze 04.04.2008 | Gdzieś po środku oceanu Autor: fan_GTA Komentarze 05.04.2008 | Dreaming... Autor: Spioch Komentarze 31.03.2008 |
kategorie: RSC
ViceCity Online to nazwa kolejnego multiplayer'a do Vice City o którym pierwsi dowiedzieli się czytelnicy GTAForums.
Teraz podstawowe pytanie: Po co nam kolejny multiplayer do Vice City, przecież jest MTA, jest VC-MP, zresztą era VC się skończyła....
Na to pytanie ciężko odpowiedzieć, ale zaraz po nim nasuwa się kolejne: Czy to czasem nie jest fake, albo autorzy ze słomianym zapałem?.
Tu można odpowiedzieć, nie.
Dlaczego ? Koolio i ReGeX, ojcowie projektu zapewniają nas o podstawowej synchronizacji gry (chodzenie, współpraca wszystkich pojazdów, animacji, czasu gry, pogody itp). Niby podstawy, ale jest coś nad czym sam osobiście się zatrzymałem. Język skryptu to LUA znany jest nam już z MTA. Oprócz 200 funkcji i 30 callbacków daje on możliwość ustawiania NPC (pedy). Ciekawe bo również MTA zamierza wprowadzić ped support.
Na serwerze w jednym czasie będzie mogło bawić się 100 graczy.
Jedynymi dowodami na istnienie multiplayera są trzy przekonywujące screenshoty. Klikajcie w obrazek aby je obejrzeć.
Teraz podstawowe pytanie: Po co nam kolejny multiplayer do Vice City, przecież jest MTA, jest VC-MP, zresztą era VC się skończyła....
Na to pytanie ciężko odpowiedzieć, ale zaraz po nim nasuwa się kolejne: Czy to czasem nie jest fake, albo autorzy ze słomianym zapałem?.
Tu można odpowiedzieć, nie.
Dlaczego ? Koolio i ReGeX, ojcowie projektu zapewniają nas o podstawowej synchronizacji gry (chodzenie, współpraca wszystkich pojazdów, animacji, czasu gry, pogody itp). Niby podstawy, ale jest coś nad czym sam osobiście się zatrzymałem. Język skryptu to LUA znany jest nam już z MTA. Oprócz 200 funkcji i 30 callbacków daje on możliwość ustawiania NPC (pedy). Ciekawe bo również MTA zamierza wprowadzić ped support.
Na serwerze w jednym czasie będzie mogło bawić się 100 graczy.
Jedynymi dowodami na istnienie multiplayera są trzy przekonywujące screenshoty. Klikajcie w obrazek aby je obejrzeć.
kategorie: Vice City, multi
W przeciwieństwie do naszego kolegi z jednego z konkurencyjnych serwisów, nie będę się zniżał i wykazywał braku profesjonalizmu poprzez obrażanie kogoś w newsie. Przejdę więc do sedna sprawy.
Dwa dni temu na forum GameSpotu użytkownik liamabob opublikował fotkę tylnej okładki IV, w wersji na konsolę PlayStation 3.
Prócz tekstu znanego nam z tego newsa pojawiły się nowe informacje. GTA 4 w wersji na ps3 będzie potrzebować minimum 3340KB wolnego miejsca na dysku twardym. Na pudełku jest napisane również, w jakiej rozdzielczości będzie działać gra. Maksymalnie jest to 1080p, lecz nie należy się podniecać, ze względu na to, że będzie to jedynie podbicie rozdzielczości z 720p, a nie Full HD. Ponad to wyczytać można, że gra współpracuje z SIXAXIS i obsługuje wychylenia pada. O wibracjach nic nie wspomniano. W trybie multiplayer za pośrednictwem Playstation Network, będzie mogło grać od dwóch do szesnastu graczy na raz.
Jeszcze 16 dni...
Dwa dni temu na forum GameSpotu użytkownik liamabob opublikował fotkę tylnej okładki IV, w wersji na konsolę PlayStation 3.
Prócz tekstu znanego nam z tego newsa pojawiły się nowe informacje. GTA 4 w wersji na ps3 będzie potrzebować minimum 3340KB wolnego miejsca na dysku twardym. Na pudełku jest napisane również, w jakiej rozdzielczości będzie działać gra. Maksymalnie jest to 1080p, lecz nie należy się podniecać, ze względu na to, że będzie to jedynie podbicie rozdzielczości z 720p, a nie Full HD. Ponad to wyczytać można, że gra współpracuje z SIXAXIS i obsługuje wychylenia pada. O wibracjach nic nie wspomniano. W trybie multiplayer za pośrednictwem Playstation Network, będzie mogło grać od dwóch do szesnastu graczy na raz.
Jeszcze 16 dni...
kategorie: multi
Dosłownie przed chwilą Rockstar Games zaktualizował oficjalną stronę GTA 4. Oto lista nowości:o/
kategorie: multi, download
11.04.2008 14:02:26
UGO | GameSpot | Kikizo
MTV | GameDaily | Kotaku
IGN | GameSpy | TeamXBox
CVG | GameTap | Destructoid
TVG | GameKult | ShackNews
SPOnG | GamePro | FragLand
Crave | GamesRadar | VandalOnLine
kategorie: multi