- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Nie dawniej jak wczoraj nieznany zastrzegał sobie prawo do newsa o kliencie Multi Theft Auto Deathmatch. Zamiast tego, ja przynoszę informację o MTA Christmas Video 2007.
Podobną sytuację mieliśmy równiutko rok temu, kiedy to wszyscy fani MTA opuścili grono rodzinne, tylko po to aby zagrać w modyfikację Deathmatch. Zamiast niej dostali Świąteczny film ukazujący możliwości MTA, czyli zajście identyczne jak w tym roku.Widocznie historia lubi się powtarzać. Złośliwi mówią, że prędzej GTA IV zostanie wydane, niż MTA DM ujrzy światło dzienne. Gdyby Rockstar nie zmienił daty premiery, tak by się stało.
No cóż, bądźmy dobrej myśli, może na Nowy Rok zobaczymy Multi Theft Auto DeathMatch
Edit:
QA zaktualizowało swój profil YouTube o kolejną wersję Świątecznego filmiku, który znajduje się pod tym adresem.
Podobną sytuację mieliśmy równiutko rok temu, kiedy to wszyscy fani MTA opuścili grono rodzinne, tylko po to aby zagrać w modyfikację Deathmatch. Zamiast niej dostali Świąteczny film ukazujący możliwości MTA, czyli zajście identyczne jak w tym roku.Widocznie historia lubi się powtarzać. Złośliwi mówią, że prędzej GTA IV zostanie wydane, niż MTA DM ujrzy światło dzienne. Gdyby Rockstar nie zmienił daty premiery, tak by się stało.
No cóż, bądźmy dobrej myśli, może na Nowy Rok zobaczymy Multi Theft Auto DeathMatch
Edit:
QA zaktualizowało swój profil YouTube o kolejną wersję Świątecznego filmiku, który znajduje się pod tym adresem.
kategorie: multi
Multi Theft Auto: San Andreas DeathMatch jest z pewnością najbardziej oczekiwaną modyfikacją multiplayer do San Andreas. Dzisiaj ekipa ujawniła nam kilka informacji.
Team naprawił błąd związany z radiem w grze. Od teraz będą one działać sprawnie lecz nadal nie będą zsynchronizowane pomiędzy osobami w pojeździe. Ekipa zajmowała się również tak zwanym streamerem, odpowiada on za wczytywanie obiektów. Niestety limit obiektów nie został zwiększony lecz dostaniemy skrypt z tysiącami pojazdów porozrzucanych po całym San Andreas. Natomiast Jax i Kevuwk zajęli się generalnymi sekcjami kodu. Ten pierwszy naprawił crashe i dodał ochronę przed szkodliwymi pakietami. Kevuwk dodał możliwość startu zasobu z dowolnego miejsca kodu oraz nadawanie temu odpowiedniego dostępu. Oznacza to, że będziemy mieli możliwość włączenia zasobu a wyłączenia skryptu. Zmienił on również główną strukturę skryptowania przez dodanie tak zwanych ukrytych zmiennych.
Team również zoptymalizował funkcję GUI i naprawił wiele błędów związanych z pojazdami. Transfer danych również został poprawiony. Będzie można przerwać dostarczanie danych w każdej chwili, to na pewno zwiększy funkcjonalność serwera. Pojawiła się też informacja na temat sterowania. Będzie ono możliwe tylko w ustawieniu „Mysz + klawiatura”. Ekipa zdecydowała się na to ze względu na to, że wielu lamerskich graczy z pewnością oszukiwała by autocelowaniem. Jednak użytkownicy joypadów będą mogli ich używać. MTA nie używa systemu sterowania z GTA tylko własnego, takiego dzięki któremu każdy użytkownik joypada będzie mógł zagrać w tą modyfikację.
I tak każdy wie, że MTA nigdy nie wyjdzie. o/
Team naprawił błąd związany z radiem w grze. Od teraz będą one działać sprawnie lecz nadal nie będą zsynchronizowane pomiędzy osobami w pojeździe. Ekipa zajmowała się również tak zwanym streamerem, odpowiada on za wczytywanie obiektów. Niestety limit obiektów nie został zwiększony lecz dostaniemy skrypt z tysiącami pojazdów porozrzucanych po całym San Andreas. Natomiast Jax i Kevuwk zajęli się generalnymi sekcjami kodu. Ten pierwszy naprawił crashe i dodał ochronę przed szkodliwymi pakietami. Kevuwk dodał możliwość startu zasobu z dowolnego miejsca kodu oraz nadawanie temu odpowiedniego dostępu. Oznacza to, że będziemy mieli możliwość włączenia zasobu a wyłączenia skryptu. Zmienił on również główną strukturę skryptowania przez dodanie tak zwanych ukrytych zmiennych.
Team również zoptymalizował funkcję GUI i naprawił wiele błędów związanych z pojazdami. Transfer danych również został poprawiony. Będzie można przerwać dostarczanie danych w każdej chwili, to na pewno zwiększy funkcjonalność serwera. Pojawiła się też informacja na temat sterowania. Będzie ono możliwe tylko w ustawieniu „Mysz + klawiatura”. Ekipa zdecydowała się na to ze względu na to, że wielu lamerskich graczy z pewnością oszukiwała by autocelowaniem. Jednak użytkownicy joypadów będą mogli ich używać. MTA nie używa systemu sterowania z GTA tylko własnego, takiego dzięki któremu każdy użytkownik joypada będzie mógł zagrać w tą modyfikację.
I tak każdy wie, że MTA nigdy nie wyjdzie. o/
kategorie: San Andreas, multi
Multi Theft Auto, chyba najbardziej wyczekiwany multiplayer DeathMatch nareszcie zaczyna nabierać realnych i namacalnych kształtów. Ekipa po długim milczeniu o postępach swoich prac, dostarcza Nam świeżutkie nowości i ciekawostki.
Przede wszystkim poprawiono akimbo weapons, czyli podwójne bronie. Cały problem z jakim ekipa nie mogła sobie poradzić od samego początku, polegał na tym, że gdy jeden gracz strzelał w niebo, drugi widział strzały ale odczuwał obrażenia.
Poprawiono również wiele, wiele drobnych bugów.
QA obiecuje nam również, że będą wiernie i często dostarczać nam nowych informacji, aktualizując stronę.
Najważniejszą informacją jaką mogłem przeczytać, było zapewnienie o tym, że w tryb DeathMatch będziemy mogli pograć jeszcze przed premierą GTA IV.
Ciasnota na scenie multi jest co raz większa. Do walki o pozycję lidera (która chyba i tak już jest wygrana) dołącza GTA Online.
Czyżby kolejny samozwaniec, który zrobi tylko szum wokół siebie?
Na to wygląda. Skromna strona na sponsorowanym serwerze, brak jakichkolwiek konkretnych informacji popartych screenami sprawiają wrażenie kolejnego nieudanego projektu, który mógłby wspomóc inne, działające już multi takie jak MTA czy SA-MP. No ale nie bądźmy złej myśli, może to właśnie ten multiplayer będzie motywował dwóch gigantów do jakiejś rewolucje.
Motywację dla MTA na pewno zapewni San Andreas MultiPlayer, a raczej jego społeczność. W najbliższym czasie odbędzie się wielki Country Tournament 2007, czyli Mistrzostwa Świata 2007 w SA-MP.
Do udziału w mistrzostwach będzie mogło dołączyć pierwsze 16 państw.
O nasz honor i zwycięstwo będą walczyć: Bumer, d0xxx, JoKe, Vax, Stryju, DarkStar i Drake.
Mi nie pozostaje nic innego jak życzyć powodzenia. Może tym razem Polacy pokażą się z tej lepszej strony.
Zainteresowanych zapraszam do oficjalnego tematu.
Przede wszystkim poprawiono akimbo weapons, czyli podwójne bronie. Cały problem z jakim ekipa nie mogła sobie poradzić od samego początku, polegał na tym, że gdy jeden gracz strzelał w niebo, drugi widział strzały ale odczuwał obrażenia.
Poprawiono również wiele, wiele drobnych bugów.
QA obiecuje nam również, że będą wiernie i często dostarczać nam nowych informacji, aktualizując stronę.
Najważniejszą informacją jaką mogłem przeczytać, było zapewnienie o tym, że w tryb DeathMatch będziemy mogli pograć jeszcze przed premierą GTA IV.
Ciasnota na scenie multi jest co raz większa. Do walki o pozycję lidera (która chyba i tak już jest wygrana) dołącza GTA Online.
Czyżby kolejny samozwaniec, który zrobi tylko szum wokół siebie?
Na to wygląda. Skromna strona na sponsorowanym serwerze, brak jakichkolwiek konkretnych informacji popartych screenami sprawiają wrażenie kolejnego nieudanego projektu, który mógłby wspomóc inne, działające już multi takie jak MTA czy SA-MP. No ale nie bądźmy złej myśli, może to właśnie ten multiplayer będzie motywował dwóch gigantów do jakiejś rewolucje.
Motywację dla MTA na pewno zapewni San Andreas MultiPlayer, a raczej jego społeczność. W najbliższym czasie odbędzie się wielki Country Tournament 2007, czyli Mistrzostwa Świata 2007 w SA-MP.
Do udziału w mistrzostwach będzie mogło dołączyć pierwsze 16 państw.
O nasz honor i zwycięstwo będą walczyć: Bumer, d0xxx, JoKe, Vax, Stryju, DarkStar i Drake.
Mi nie pozostaje nic innego jak życzyć powodzenia. Może tym razem Polacy pokażą się z tej lepszej strony.
Zainteresowanych zapraszam do oficjalnego tematu.
kategorie: San Andreas, multi
02.11.2007 12:24:17
Wszyscy bardzo dobrze pamiętamy kontrowersje związane z modyfikacją Hot Coffee, która otwierała przed nami możliwości seksualne CJa i jego dziewczyn w SanAndreas. Ciągnęło się to prawie tak jak liczne rozsprawy sądowe odnośnie morderstw popełnionych rzekomo pod wpływem gry w Grand Theft Auto. Jak dobrze wiemy RockStar Games nieświadomie samo zadało sobie cios, niedokładnie ukrywając pornograficzne wątki w kodzie gry. Pewien człowiek owy wątek w kodzie wygrzebał i ukazał się słynny kontrowersyjny dodatek.
Całkiem możliwe, że podobny los RockStarowi zgotuje ich świeża pozycja pod tytułem manhunt2, która w poniedziałek ukazała się jedynie w Stanach Zjednoczonych w wersjach na konsole Sony PlayStation 2, Sony PlayStation Portable i Nintendo Wii.
Otóż początkowo gra została sklasyfikowana jako AO (Adults Only), czyli tylko dla dorosłych. RockStar postanowił wtedy "wyciąć" najbardziej drastyczne sceny, co umozliwiłoby zakwalifikowanie gry do przedziału M (Mature), czyli powyżej 17 roku życia. W wyniku takiego "zabiegu" grono odbiorców, którzy mogą kupić grę diametralnie zwiększyłoby się, co powiększyłoby sprzedaż gry, logiczne. "Zabieg" po części się udał bo gra otrzymała swoje upragnione eM. Nikt jednak nie przewidział skutków ubocznych całej operacji, a juz z pewnością nie RockStar.
Tak jak to było w przypadku SanAndreas, tak i tutaj w manhunt2 znaleziono drastyczne wątki przeznaczone tylko dla dorosłych. Mówiąc dokładniej, w wersji przeznaczonej dla handhelda PSP za pomocą jednego programu i poprzez edycję odpowiednich plików można odblokować owe sceny. A mówiąc jeszcze dokładniej, wystarczy usunąć pięć linijek z dwóch plików. W sieci dostępne są już zmodyfikowane wersje gry na PSP z odblokowanymi motywami wprost do ściągnięcia.
Jakie jest stanowisko "ludzi na stołkach" w tej sprawie? Strauss Zelnick z Take-Two Interactive Software żałuje, że nie wszyscy odbiorcy trzymają się z daleka od hackowania, ma nadzieję, że gracze nie będą z tego korzystali i namawia ich do korzystania z gry w takiej postaci, w jakiej została do tego wydana. Jednym słowem rozkłada ręce.
Póki co żadna z organizacji do spraw rodzinnej rozrywki multimedialnej typu ESRB ani organizacje polityczne nie zabierają głosu w tej sprawie... póki co... Czy modyfikacja manhunt2 przyniesie za sobą takie skutki jak modyfikacja SanAndreas? O tym przekonamy się w przyszłości.
Całkiem możliwe, że podobny los RockStarowi zgotuje ich świeża pozycja pod tytułem manhunt2, która w poniedziałek ukazała się jedynie w Stanach Zjednoczonych w wersjach na konsole Sony PlayStation 2, Sony PlayStation Portable i Nintendo Wii.
Otóż początkowo gra została sklasyfikowana jako AO (Adults Only), czyli tylko dla dorosłych. RockStar postanowił wtedy "wyciąć" najbardziej drastyczne sceny, co umozliwiłoby zakwalifikowanie gry do przedziału M (Mature), czyli powyżej 17 roku życia. W wyniku takiego "zabiegu" grono odbiorców, którzy mogą kupić grę diametralnie zwiększyłoby się, co powiększyłoby sprzedaż gry, logiczne. "Zabieg" po części się udał bo gra otrzymała swoje upragnione eM. Nikt jednak nie przewidział skutków ubocznych całej operacji, a juz z pewnością nie RockStar.
Tak jak to było w przypadku SanAndreas, tak i tutaj w manhunt2 znaleziono drastyczne wątki przeznaczone tylko dla dorosłych. Mówiąc dokładniej, w wersji przeznaczonej dla handhelda PSP za pomocą jednego programu i poprzez edycję odpowiednich plików można odblokować owe sceny. A mówiąc jeszcze dokładniej, wystarczy usunąć pięć linijek z dwóch plików. W sieci dostępne są już zmodyfikowane wersje gry na PSP z odblokowanymi motywami wprost do ściągnięcia.
Jakie jest stanowisko "ludzi na stołkach" w tej sprawie? Strauss Zelnick z Take-Two Interactive Software żałuje, że nie wszyscy odbiorcy trzymają się z daleka od hackowania, ma nadzieję, że gracze nie będą z tego korzystali i namawia ich do korzystania z gry w takiej postaci, w jakiej została do tego wydana. Jednym słowem rozkłada ręce.
Póki co żadna z organizacji do spraw rodzinnej rozrywki multimedialnej typu ESRB ani organizacje polityczne nie zabierają głosu w tej sprawie... póki co... Czy modyfikacja manhunt2 przyniesie za sobą takie skutki jak modyfikacja SanAndreas? O tym przekonamy się w przyszłości.
kategorie: multi
Są dni, a raczej tygodnie ciszy na scenie i są dni pełne nowości. Ostatnich dni nie nazwiemy "pełnymi nowości", ale są rzeczy warte uwagi.
Na pierwszy plan wychodzi dawno już nieaktualizowane Multi Theft Auto.
QA informuje nas i zapewnia o wykonaniu następujących rzeczy:
Aktualizacja nie mogła by się odbyć bez nowych screenów.
No dobra, troszkę poklneliśmy sobie, że MTA znowu nie wydało wersji beta swojego Death Match'u, to teraz popatrzmy na drugą linię frontu, a dokładniej na San Andreas MultiPlayer.
SA-MP planuje jeszcze w tym tygodniu wypuścić poprawkę 0.2.3.
Ale po co mi do szczęścia kolejna poprawka ?
Ano ostatnimi czasy powróciły crashe serwerów spowodowane atakami. Aby nie przerywać nam upragnionej rozrywki, autorzy modu chcą jak najszybciej udostępnić i wdrożyć w życie wersję 0.2.3.
Ja ze swojej strony dodam, że chociaż widzę i testuje efekty pracy SA-MP, szczerze czekam na wydanie MTA DM.
Edit:
Dwudniowe błagania graczy i właścicieli serwerów SA-MP nie przekonały ekipy multiplayera do wydania poprawki 0.2.3, która uniemożliwiałaby crashowanie serwerów OopsCrasherem.
Taką informację podano na oficjalnym kanale IRC modyfikacji: 0.2.3 does not exist, don't ask.
Na pierwszy plan wychodzi dawno już nieaktualizowane Multi Theft Auto.
QA informuje nas i zapewnia o wykonaniu następujących rzeczy:
- dopracowano system celowania i strzelania
- naprawiono fizykę gry
- naprawiono i usunięto bugi
- naprawiono i poprawiono gamemody
Aktualizacja nie mogła by się odbyć bez nowych screenów.
SA-MP planuje jeszcze w tym tygodniu wypuścić poprawkę 0.2.3.
Ale po co mi do szczęścia kolejna poprawka ?
Ano ostatnimi czasy powróciły crashe serwerów spowodowane atakami. Aby nie przerywać nam upragnionej rozrywki, autorzy modu chcą jak najszybciej udostępnić i wdrożyć w życie wersję 0.2.3.
Ja ze swojej strony dodam, że chociaż widzę i testuje efekty pracy SA-MP, szczerze czekam na wydanie MTA DM.
Edit:
Dwudniowe błagania graczy i właścicieli serwerów SA-MP nie przekonały ekipy multiplayera do wydania poprawki 0.2.3, która uniemożliwiałaby crashowanie serwerów OopsCrasherem.
Taką informację podano na oficjalnym kanale IRC modyfikacji: 0.2.3 does not exist, don't ask.
kategorie: San Andreas, multi