- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
07.02.2007 10:26:58
Zaczynając od Multi Theft Auto, ekipa owego modu zapodaje nam już czwartą część tutoriala. Tym razem samouczek poświęcony został samodzielnemu tworzeniu map. Oprócz kompletnego skryptu dostajemy również filmik, na którym zobaczymy zabawy obrotowymi snopami siana. Ciekawe, co powiedzieliby na to nasi rolnicy...
Kontynuując przejdźmy do RPGAndreas, które zmartwychwstało. "It's a miracle!" można by powiedzieć. Jednak nie był to żaden cud, AlienX potrzebował po prostu chwilki aby odsapnąć. Odsapnął sobie w spokoju
i poczęstował nas nowymi screenshotami w galerii. Dodatkowo dowiadujemy się, że będziemy do dyspozycji mieli około 5000 obiektów, które będziemy ściągnąć poprzez klienta i spawnować podczas gry.
A jeśli interesuje was, jak Grand Theft Auto sprawuje się na nowiuśkim systemie Windows Vista, możecie być pewni, że wszystko działa jak należy. A przynajmniej dobre i zasłużone SanAndreas. Drobne potknięcia wystąpiły po instalacji patcha 1.01, ale wszystko działa.
Kontynuując przejdźmy do RPGAndreas, które zmartwychwstało. "It's a miracle!" można by powiedzieć. Jednak nie był to żaden cud, AlienX potrzebował po prostu chwilki aby odsapnąć. Odsapnął sobie w spokoju
i poczęstował nas nowymi screenshotami w galerii. Dodatkowo dowiadujemy się, że będziemy do dyspozycji mieli około 5000 obiektów, które będziemy ściągnąć poprzez klienta i spawnować podczas gry.
A jeśli interesuje was, jak Grand Theft Auto sprawuje się na nowiuśkim systemie Windows Vista, możecie być pewni, że wszystko działa jak należy. A przynajmniej dobre i zasłużone SanAndreas. Drobne potknięcia wystąpiły po instalacji patcha 1.01, ale wszystko działa.
kategorie: multi
29.01.2007 16:35:01
Po tym jakże tandetnym tytule, przejdę do istoty sprawy, a raczej spraw, bo przez weekend nazbierało się ważnych lub mniej ważnych spraw, o których warto (tak mi się wydaje) napisać.
Zaczniemy od najważniejszej sprawy, jaką jest kolejna produkcja filmowa ze stajni GTAStunting. Ośmielę się nawet stwierdzić iż jest to godny następca serii AMPED, która zyskała wielu widzów, ale i sceptyków, czego byliśmy świadkami podczas premiery drugiej części na naszej stronie. InterLocked to niespełna dziesięcio minutowy film prezentujący oczywiście nic innego jak stunty. Akcja dzieje się jednak w dwóch miejscach, ale w jednej grze. W normalnym Vice city i w Liberty city przeniesionym za pomocą znanej modyfikacji. Film zawiera numery wykonywane samochodami, np taksówkami, jak i motocyklami takimi jak FreeWay czy PCJ600, ale i czołgiem, czyli znanym Rhino. Aby nie zdradzać wszystkiego, pod obrazkiem macie linki.
Na koniec pozwolę sobie jeszcze tylko wspomnieć o MultiPlayerze RPGAndreas. Otóż główny programista modu, AlienX boryka się z myślą o zakończeniu prac nad multi, czego efektem byłoby zakończenie jego istnienia. Powodem takiego posunięcia są pełne ręce roboty autora w życiu prywatnym. W ostatnim newsie żali się on nam ileż to ma pracy przez cały tydzień, czego skutkiem jest brak czasu na RPGAndreas. Chlip chlip chlip. Cóż, jedni czekali z utęsknieniem na premierę, inni domyślali się takiego finału. Szczerze mówiąc nie straciliśmy nic oprócz nadziei i nie mamy czego żałować, bowiem jakakolwiek wersja RPGAndreas nie ujrzała do tej pory światła dziennego, więc nie mogliśmy nawet w nią pograć i jej przetestować. Autor newsa nie przekreśla jednak całkowicie prac nad multi, zapewnia jedynie, że nad wszystkim się jeszcze zastanowi. Cóż, czas pokaże.
A dla tych, którzy nie przerazili się długością newsa i doczytali go do tego momentu, mam drobne wiadomości ze świata, a dokładniej ze sklepów. Otóż cena Vice city Stories na PSP zeszła o 20 dolców w dół, czyli z $49.99 do $29.99. Natomiast w Japonii po czwartkowej premierze SanAndreas w wersji na PlayStation2 do dziś sprzedało się 200.000 sztuk, co jest naprawdę zadowalającym rezultatem. Tyle, buźka ;*
Zaczniemy od najważniejszej sprawy, jaką jest kolejna produkcja filmowa ze stajni GTAStunting. Ośmielę się nawet stwierdzić iż jest to godny następca serii AMPED, która zyskała wielu widzów, ale i sceptyków, czego byliśmy świadkami podczas premiery drugiej części na naszej stronie. InterLocked to niespełna dziesięcio minutowy film prezentujący oczywiście nic innego jak stunty. Akcja dzieje się jednak w dwóch miejscach, ale w jednej grze. W normalnym Vice city i w Liberty city przeniesionym za pomocą znanej modyfikacji. Film zawiera numery wykonywane samochodami, np taksówkami, jak i motocyklami takimi jak FreeWay czy PCJ600, ale i czołgiem, czyli znanym Rhino. Aby nie zdradzać wszystkiego, pod obrazkiem macie linki.
- Bardzo wysoka jakość: FileFront, MegaUpload;
- Średnia jakość: FileFactory, FileFront;
- Niska jakość: FileFront, RapidShare;
- Obejrzyj film: YouTube.
Na koniec pozwolę sobie jeszcze tylko wspomnieć o MultiPlayerze RPGAndreas. Otóż główny programista modu, AlienX boryka się z myślą o zakończeniu prac nad multi, czego efektem byłoby zakończenie jego istnienia. Powodem takiego posunięcia są pełne ręce roboty autora w życiu prywatnym. W ostatnim newsie żali się on nam ileż to ma pracy przez cały tydzień, czego skutkiem jest brak czasu na RPGAndreas. Chlip chlip chlip. Cóż, jedni czekali z utęsknieniem na premierę, inni domyślali się takiego finału. Szczerze mówiąc nie straciliśmy nic oprócz nadziei i nie mamy czego żałować, bowiem jakakolwiek wersja RPGAndreas nie ujrzała do tej pory światła dziennego, więc nie mogliśmy nawet w nią pograć i jej przetestować. Autor newsa nie przekreśla jednak całkowicie prac nad multi, zapewnia jedynie, że nad wszystkim się jeszcze zastanowi. Cóż, czas pokaże.
A dla tych, którzy nie przerazili się długością newsa i doczytali go do tego momentu, mam drobne wiadomości ze świata, a dokładniej ze sklepów. Otóż cena Vice city Stories na PSP zeszła o 20 dolców w dół, czyli z $49.99 do $29.99. Natomiast w Japonii po czwartkowej premierze SanAndreas w wersji na PlayStation2 do dziś sprzedało się 200.000 sztuk, co jest naprawdę zadowalającym rezultatem. Tyle, buźka ;*
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories
22.01.2007 14:00:31
Zacznijmy od najważniejszego. Pojawił się świeży mod do SanAndreas, który zamieni nasze miasto w Vice city o nazwie Gostown Paradise. Wystarczy mieć zainstalowane "czyste" SanAndreas (bez żadnych modów i dodatków), w MapCleanerze zaznaczyć wszystkie dostępne opcje, a następnie skopiować wszystkie pobrane pliki do folderu z grą. Działanie modu obrazuje filmik. Aby go zobaczyć klikajcie poniżej.
Jeśli więc chcecie pośmigać po Vice city furami z SanAndreas, instalujcie moda i cieszcie się zabawą. Jeśli natomiast chcecie poszaleć z kumplami w sieci, zainstalujcie dodatkowo MultiPlayera GTA Rumble 0.2.
Druga sprawa, to kolejny, drugi już tutorial wypuszczony przez ekipę MultiPlayera Multi Theft Auto: SanAndreas. Tym razem przedstawia on skrypt śniegu, którego efekt zobaczycie na tym filmiku.
Na koniec pozostaje RPG: Andreas, które wcale nie pozostaje w tyle. Kolejny news na stronie mówi o wielu zmianach, jakie zostały wprowadzone. Są to system automatycznego aktualizowania MultiPlayera, poprawa synchronizacji postaci i nowe komendy. Wszystko zobaczycie na filmiku, który możecie ściągnąć stąd, lub zobaczyć na Google Video. Ekipa RPG: A niedługo rozpocznie też pracę nad misjami w grze. Dodatkowo strona została odziana w nowy layout. Sprawdźcie sami.
Jeśli więc chcecie pośmigać po Vice city furami z SanAndreas, instalujcie moda i cieszcie się zabawą. Jeśli natomiast chcecie poszaleć z kumplami w sieci, zainstalujcie dodatkowo MultiPlayera GTA Rumble 0.2.
Druga sprawa, to kolejny, drugi już tutorial wypuszczony przez ekipę MultiPlayera Multi Theft Auto: SanAndreas. Tym razem przedstawia on skrypt śniegu, którego efekt zobaczycie na tym filmiku.
Na koniec pozostaje RPG: Andreas, które wcale nie pozostaje w tyle. Kolejny news na stronie mówi o wielu zmianach, jakie zostały wprowadzone. Są to system automatycznego aktualizowania MultiPlayera, poprawa synchronizacji postaci i nowe komendy. Wszystko zobaczycie na filmiku, który możecie ściągnąć stąd, lub zobaczyć na Google Video. Ekipa RPG: A niedługo rozpocznie też pracę nad misjami w grze. Dodatkowo strona została odziana w nowy layout. Sprawdźcie sami.
kategorie: Vice City, multi, download
29.12.2006 10:14:20
News skromny bo skromny, ale niewiele się ostatnio dzieje, więc warto mówić o tym co chociaż w najmniejszym stopniu trzyma scenę przy życiu, nie wliczając oczywiście nas, graczy i userów.
Zaczynając od początku, Edison Carter wypuścił kolejną wersję CheatDevice oznaczoną numerkiem 2.3. Nowością jest Construction Mode, którego działanie zobaczycie na tym gifie. Aby u siebie zrobić coś podobnego, potrzebny wam będzie ten plik tekstowy. Powodzenia.
Druga sprawa, to jak widać w tytule, recenzja Vice City Stories, którą opublikował serwis Gry-OnLine. Ocena to 87% stosunkiem sześciu plusów do czterech minusów. Co się na to złożyło? na + przemawiała muzyka (no co Ty?!), dodatki w postaci misji pobocznych oraz multiplayer. Ocenę jednak zaniżył debilizm gliniarzy, grafika i fakt, że to znów to samo Vice City. Czy zgadzacie się, czy nie, ocena jest oceną.
Zaczynając od początku, Edison Carter wypuścił kolejną wersję CheatDevice oznaczoną numerkiem 2.3. Nowością jest Construction Mode, którego działanie zobaczycie na tym gifie. Aby u siebie zrobić coś podobnego, potrzebny wam będzie ten plik tekstowy. Powodzenia.
Druga sprawa, to jak widać w tytule, recenzja Vice City Stories, którą opublikował serwis Gry-OnLine. Ocena to 87% stosunkiem sześciu plusów do czterech minusów. Co się na to złożyło? na + przemawiała muzyka (no co Ty?!), dodatki w postaci misji pobocznych oraz multiplayer. Ocenę jednak zaniżył debilizm gliniarzy, grafika i fakt, że to znów to samo Vice City. Czy zgadzacie się, czy nie, ocena jest oceną.
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories
27.12.2006 10:28:52
Dopiero co dostaliśmy życzenia świąteczne od ekip MultiPlayerów i nie tylko, a tu już na blogu teamu Multi Theft Auto pojawiły się kolejne wieści.
Zapewne pamiętacie ten filmik, który otrzymaliśmy wraz z kartką jako prezent świąteczny. Przyszedł czas, aby JonChappell powiedział nam coś na temat skryptów.
Nowy system skryptów zawiera 373 funkcje, z czego w filmiku ukazano działanie zaledwie kilku z nich. Wszystkie skrypty zostały napisane w języku Lua.
Dowiadujemy się też, że w przygotowaniu są już następne tryby gry, takie jak Capture The Flag pokazany w filmiku, czy wojny o terytoria. Nowy system skryptów niesie ze sobą wiele przydatnych funkcji również dla środowiska RPG.
Pamiętacie scenę, w której budynki przenoszone są za pomocą myszki? To była jedynie początkowa wersja skryptu, ale ekipa zapewnia nas, że postępy w pracy nad edytorem map idą w dobrym kierunku.
Nowością jest też możliwość łączenia ze sobą budynków i "przyklejanie się" do pojazdów, co umożliwia strzelanie bez spadania z nich.
W najbliższym czasie na blogu teamu MTA regularnie zaczną pojawiać się króciutkie filmiki obrazujące postępy w pracy nad multi. Czekamy z niecierpliwością.
EDIT!
MTA dosłownie nie daje nam chwili wytchnienia! Dokładnie dziś po południu na stronie głównej pojawił się nowy design serwisu, który jest świeży i jeszcze ciepły. Jeśli będziecie chcieli powspominać stary wygląd stronki, klikajcie tutaj.
Zapewne pamiętacie ten filmik, który otrzymaliśmy wraz z kartką jako prezent świąteczny. Przyszedł czas, aby JonChappell powiedział nam coś na temat skryptów.
Nowy system skryptów zawiera 373 funkcje, z czego w filmiku ukazano działanie zaledwie kilku z nich. Wszystkie skrypty zostały napisane w języku Lua.
Dowiadujemy się też, że w przygotowaniu są już następne tryby gry, takie jak Capture The Flag pokazany w filmiku, czy wojny o terytoria. Nowy system skryptów niesie ze sobą wiele przydatnych funkcji również dla środowiska RPG.
Pamiętacie scenę, w której budynki przenoszone są za pomocą myszki? To była jedynie początkowa wersja skryptu, ale ekipa zapewnia nas, że postępy w pracy nad edytorem map idą w dobrym kierunku.
Nowością jest też możliwość łączenia ze sobą budynków i "przyklejanie się" do pojazdów, co umożliwia strzelanie bez spadania z nich.
W najbliższym czasie na blogu teamu MTA regularnie zaczną pojawiać się króciutkie filmiki obrazujące postępy w pracy nad multi. Czekamy z niecierpliwością.
EDIT!
MTA dosłownie nie daje nam chwili wytchnienia! Dokładnie dziś po południu na stronie głównej pojawił się nowy design serwisu, który jest świeży i jeszcze ciepły. Jeśli będziecie chcieli powspominać stary wygląd stronki, klikajcie tutaj.
kategorie: multi