Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1
Kategoria: multi

W PRZERWIE W JEDZENIU...
   Lazlow
25.12.2006 18:27:17

W przerwie między posiłkami postanowiłem klepnąć newsa i mam nadzieję, że wy też znajdziecie chwilkę czasu aby ruszyć sadło sprzed stołu i siąść przed kompa.
Pierwsze info podesłał sysek, a dotyczy ono GTA IV. Otóż zagraniczny magazyn GamesMaster zamieścił w rankingu najbardziej pożądanych gier '07 właśnie GTA IV. W opisie gry magazyn uwzględnił rozgrywkę sieciową, czas i miejsce akcji, bohatera (lub bohaterów), oraz obracanie nieruchomościami. Oczywiście całość to przypuszczenia, ale nikt nie wie ile z nich może okazać się prawdą.



IGN uhonorował Vice City Stories nagrodą za najlepszą ścieżkę dźwiękową z gry (Best Licensed SoundTrack) w rankingu z okazji końca roku GAME OF THE YEAR 2006. W pewnym sensie było to do przewidzenia jeśli chodzi o tę kategorię, ale wszyscy dobrze wiemy, że VCS mogło również zdobyć nagrody w innych kategoriach.



Przyszedł czas na scenę MultiPlayerową, która z okazji świąt również coś dla nas przygotowała.
Zacznijmy od RPGAndreas, który niedawno pojawił się na scenie. Panowie z ekipy owego multi przygotowali dla nas filmik prezentujący możliwości tej modyfikacji. Zamknęli to w 4 minutach i 24 sekundach filmu, który możecie zobaczyć tutaj. Uwaga na muzykę.

Jadąc dalej, napotykamy na Multi Theft Auto. I tutaj otrzymujemy świetny prezent, a raczej prezenty. Pierwszy z nich to świąteczny filmik. Prezentuje on postępy w pracy i jest wzbogacony o nawiązania do świąt. Tutaj o muzykę możecie być spokojni. Drugi prezent, nieco skromniejszy, to kartka świąteczna z życzeniami od ekipy multi, którą widzicie poniżej.



Na koniec zostaje SanAndreas MultiPlayer. aru dzieli się z nami informacjami dotyczącymi postępów odnośnie pogody, czasu, obiektów i świata wirtualnego. Więcej dowiecie się z ostatniej notki na oficjalnym blogu MultiPlayera.
Ufff, to wszystko jak na razie. Możecie już iść jeść, ja też idę.

kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories


TO TU, TO TAM...
   Lazlow
15.12.2006 23:21:20

No tak. Tytuł wiele nie mówi, ale to dlatego, że dzisiejszy news nie mieści się w jednym konkretnym temacie. Dotyczy on zarówno sceny MultiPlayer, jak i przyszłości serii GTA.

Zaczynając od początku, mam okazję poinformować was o nowym MultiPlayerze do GTA SanAndreas, mianowicie RPGAndreas. Oficjalna strona rozwija się już od ponad miesiąca. Tworzą go m. in. hacker_182, VRocker i AlienX. Z newsa na newsa widać postępy w pracach, a jak zapowiada VRocker, być może niedługo pojawi się pierwszy filmik. Istnieje również blog, kanał IRC oraz forum serwisu. Po więcej wiadomości zapraszam na GTAMultiPlayers.

Pojawiły się również wieści, jakoby Reggie Fils-Aime, prezes amerykańskiego Nintendo prowadził rozmowy z Take-Two Interactive Software na temat wydania nadchodzącego Grand Theft Auto IV na Wii. Kolejnym krokiem w negocjacjach są rozmowy z RockStar Games.

A dla weekendowego rozluźnienia znalazłem dla was drobną ciekawostkę. Popatrzcie co Maxim pisał na temat Vice City Stories, nie tyle sam magazyn, co jego serwis online. Do przeczytania jest króciutka recenzja ze świetną oceną oraz (równie krótki) artykuł na temat ciekawostek.

kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories


MULTI INFO
   Lazlow
12.12.2006 09:12:53

Ostatni news z prawdziwego zdarzenia pojawił się dokładnie tydzień temu. Ponieważ domyślałem się, że w poniedziałek pojawi się news o rsc i co nieco jednak się wydarzyło na scenie, głównie multiplayerowej, postanowiłem w końcu zebrać pupę w kupę i dopełnić redakcyjnych obowiązków, składając na wasze oczy tego o to newsa. Jeśli chodzi o wyżej wymienione MultiPlayery, informacje otrzymujemy z ich oficjalnych blogów, gdzie niedawno pojawiły się nowe notki. Jednak nie tylko o tym będzie dzisiaj mowa.

Zacznijmy od SanAndreas MultiPlayer, gdzie po wersji 0.1b przyszedł czas na 0.2. Twórcy postawili głównie na bronie. Poprawiono ich synchronizacje, animacje, celność i inne szczegóły. Dodano również tryb Instagib, który umożliwia zabicie przeciwnika jednym strzałem. Nie pozostawiono samym sobie też spraw czysto technicznych. W nadchodzącej wersji 0.2 wprowadzono język PAWN, gdzie skrypt będzie można polepszać w C++, a następnie uzyskać go w Pawn Interpreterze. Po więcej informacji śmigajcie na oficjalnego bloga.

Bez odzewu nie pozostaje też ekipa Multi Theft Auto. Ed zapewnia nas na blogu, że postępy idą w dobrym kierunku, głównie jeśli chodzi o edytor. Wiadomo też, że pojawi się wiele ciekawostek, szczególnie przydatnych w trybie DeathMatch. No i to by było na tyle od Eda.

Wiadomo, że nie byłoby newsa bez informacji o Vice City Stories, chociaż tych ostatnio niewiele. A informacje są złe i dobre. Zacznijmy od tych pierwszych, żeby nie kończyć tego newsa tak pesymistycznie.
Pamiętacie zapewne o nominacjach VCS w nagrodach SpikeTV Video Game Awards 2006, o których pisałem wam w tym newsie. Wszyscy liczyliśmy na chociaż jedną nagrodę, przynajmniej w kategorii ścieżki dźwiękowej. Otóż nic z tego. Bowiem VCS nie zdobyło żadnej nagrody. Zapewne niektórzy z was pomyślą sobie w tym momencie, że nie warto o tym pisać, skoro nic ciekawego się nie wydarzyło, jednak przyznajcie, że brak jakichkolwiek nagród w przypadku GTA, to nie lada zaskoczenie.
Chciałem pozytywnie zakończyć newsa, więc kończę w ostatnim numerze polskiego czasopisma poświęconego konsolom NEOPLUS, VCS otrzymało ocenę na 97%. Nie pierwszy raz spotykamy się ze stwierdzeniem, że poziomem przebiło ono Vice City na PlayStation 2. Pierwszy raz jednak ktoś narzekał na brak znanego DJa Lazlowa w radiu.
Mam nadzieję, że naczytaliście się za cały tydzień. To tyle.

I mały edit, kto zauważy, ten zuch. Po pierwsze sprawdźcie co można dostać na eBayu, jeśli chodzi o gadżety dotyczące GTA. Sprawdzicie to za pośrednictwem PLANETGrandTheftAuto. Stamtąd dowiadujemy się też, że nad nadchodzącym GTA IV pracuje około 150 developerów! A jeśli chodzi o ich firmę, Take-Two Interactive Software ma nie lada problemy. Dotyczą one finansów i słyszeliśmy o nich już jakiś czas temu. Chodzi bowiem o sprawozdania, bilansy i umowy, w których wykryto wiele błędów i nieprawidłowości, a które pojawiały się już od 1997 roku. Póki co trwają wyjaśnienia.

kategorie: Vice City, RSC, multi, Vice City Stories


POBUDKA MTA!
   Lazlow
18.11.2006 22:02:59

Na Developer's Blogu MultiPlayera Multi Theft Auto eAi postanowił wyjaśnić przyczyny ogólnego opóźnienia i milczenia ekipy i modu.
Złożyły się na to przede wszystkim prywatne sprawy życiowe twórców. Oprócz tego wolą oni wydać moda w późniejszym czasie, ale za to w lepszej jakości. Dlatego też ciągle wynajdywane są nowe bugi, dotyczące np strzelania, co jest kolejnym powodem opóźnień.
Aktualnie prace skupiają się głównie nad trybem DeathMatch, głównie nad edytorem. Ekipa po przedyskutowaniu pewnych kwestii doszła do wniosku, że edytor jest niezbędny, ponieważ był szczególnie popularny w trybie wyścigów.
Dowiadujemy się też, że beta zawierająca wyraźne bugi nie wchodzi w grę. Team stwierdził, że nikt nie chciałby w to grać. Takowa ukaże się jedynie dla skromnego grona, w momencie kiedy zostaną skończone prace nad edytorem.
Autor stwierdza, że kolejne przesunięcia daty premiery denerwują go tak samo, jak i graczy. To akurat jest oczywiste i zrozumiałe.

*edit

Rzecznik RockStar Games zaprzeczył jakoby Grand Theft Auto: The Trilogy w wersji na konsolę PlayStation 2 miało się ukazać na europejskim rynku.

kategorie: multi


STILL _ROX
   Lazlow
18.11.2006 02:07:16

Drobne ogłoszenie parafialno-duszpasterskie. Późno już, siedzę tu chyba sam więc nie będę się rozpisywał.
Od premiery Vice City Stories minął już jakiś czas. Jednak jedyne, co mogliście zobaczyć na ten temat to informacje zbierane jeszcze sprzed premiery i galerie (art worki, scany i screenshoty). Z resztą nie wierzę, że którykolwiek ze stałych bywalców jeszcze tego nie widział.
Jeśli natomiast jeszcze nie zauważyliście, pojawiły się cztery nowe działy dotyczące różnych zagadnień związanych z VCS. Mowa tu o radiostacjach, których możemy słuchać w grze, kodach dla niegrzecznych, informacjach na temat multiplayerów oraz co trzeba zrobić, aby ukończyć grę w 100%.
Serdecznie więc zapraszamy was do zaglądania do nowo otwartych działów i bacznego śledzenia wszelkich nowości na stronie.

kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories


strona 24 z 50 Dalej