Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1
Kategoria: multi

W kręgu multiplayerów
   
23.03.2006 16:05:45

Brak nowych wiadomości o kolejnych odsłonach Grand Theft Auto powoduje, że wielu z nas zaczyna się interesować różnymi modyfikacjami np. do San Andreas. Najbardziej oczekiwane są oczywiście multiplayery, o których od dawna jest bardzo głośno, a tak naprawdę nie doczekaliśmy się jeszcze żadnej, tego typu, udanej modyfikacji. GTA Rumble nikogo nie zachwyciło, na tryb DM w MTA:SA będziemy czekać jeszcze przez czas bliżej nieokreślony. Nie inaczej jest w przypadku SA-MP. Jednak tutaj w odróżnieniu od innych, coś drgnęło. Co prawda nadal nie znamy nawet przybliżonego terminu wydania (chociaż podobno ma to nastąpić już niedługo ;>), ale producenci dali nam do dyspozycji filmik prezentujący możliwości tego multiplayera. Jeżeli wierzyć użytkownikowi maysta to mamy do czynienia z idealną synchronizacją. Można więc wywnioskować, że twórcy SA-MP postawili na jakość, a nie szybkość. Zapraszam do pobierania filmu (nieco ponad 20 MB), oraz oglądania screenów na stronie modu.

Pozostając w kręgu multiplayerów warto również wspomnieć o wersji 1.1.1 Race Modu MTA:SA. Poprawiono m.in. system respawnowania. Dodano też opcję, która mi osobiście bardzo się podoba. Mianowicie po każdym wyścigu wyświetla nam się lista 9 map, z których wybieramy 1. Kiedy już minie wyznaczony na to czas, pozostają 2 mapy z największą ilością głosów. To właśnie z nich wybieramy mapę, na której będziemy za chwile grać. Pozwala nam to uniknąć grania 10 razy pod rząd np. w Destruction Derby. Mimo iż wersja ta nie jest pozbawiona wad, to na pewno jest ciekawsza niż strzelanie w samochód i gonienie go w single playerze ;D Wersje 1.1.1 możecie pobrać np. stąd.

Źródła:
SA-MP.com
MTASA.com

P.S. maysta i GrzesiekD dostają pare punkcików za info ;]

kategorie: San Andreas, multi, download


Ciekawostki
   
17.03.2006 23:28:37

Ostatnio na scenie wieje nudą, praktycznie nic się nie dzieje, a informacji o nowym GTA mamy jak na lekarstwo. Sporo jednak dzieje się wokół Rockstar Games. Jeszcze niedawno nie byliśmy pewni jakie będą losy firmy, a teraz wygląda na to, że wszystko będzie dobrze...a nawet jeszcze lepiej.

Zacznijmy od tego, że telewizja Spike TV chcę stworzyć show telewizyjny na podstawie GTA. Owa stacja zmienia swój "image". Nowe programy skierowane są głównie dla dorosłych mężczyzn, a więc klimaty Grand Theft Auto bardzo by tutaj pasowały. Napewno w wyniku powstania takiego show, firma Rockstar Games trochę by zarobiła, co chociaż częściowo zwróciłoby pieniądze stracone w kolejnych procesach. Czy plany te będą zrealizowane, dowiemy się już wkrótce, a narazie powinniśmy cierpliwie czekać na potwierdzenie tych informacji przez R*.

Teraz optymistyczna wiadomość. Przez pewien czas kontynuacja serii GTA wisiała na włosku, jednak teraz wszyscy możemy spać spokojnie. Otóż jak donosi serwis Gry-Online, szefowie właściciela Rockstara, czyli firmy Take Two postanowili zatrzymać na dłużej głównych twórców GTA. W zamian za podpisanie umowy do lutego 2009 roku, otrzymają oni pakiet akcji T2 o niebagatelnej łącznej wartości 25 milionów dolarów (!). Oczywiście konsekwencją tego będą kolejne części Grand Theft Auto, a przecież na tym nam najbardziej zależy.

A teraz dla odmiany odejdźmy od tematyki biurowej i zobaczmy co się dzieje w świecie multiplayerowych modyfikacji do San Andreas. Otóż jak widać w ostatnim newsie, race mod MTA ciągle się rozwija, a tryb DM jest w drodze. Póki co o SA:MP jest cicho, mamy za to informacje na temat GTA Rumble. Jax główny twórca owej modyfikacji poinformował nas na stronie modu, że prace nad wersją 0.2 mają się dobrze. Poprawiono już synchronizacje, choć jak mówi sam Jax, "nie jest ona jeszcze perfekcyjna". Poprawiono również kilka mniej lub bardziej znaczących błędów z wersji 0.1 . Pozostaje nam więc czekać, aż wersja 0.2 ujrzy światło dzienne, a jeżeli ktoś chciałby zobaczyć już teraz jak wygląda w chwili obecnej nowa wersja GTA Rumble, to mam dla niego dobrą wiadomość. [UVA]Scooby nagrał filmik podczas gry. Sam go nie oglądałem, ale zapewne można zobaczyć w nim pare nowych rzeczy. Film ten możecie pobrać stąd.


Źródła:
Gry-Online
GTARumble.co.uk

Podziękowania za info dla maysta, haif i Sicko.



(edit by faustyn.) Do panów co podesłali newsy lecą +2 punkciki. Dodatkowo korzystając z okazji chciałbym wspomnieć o nowym członku redakcji - , który zajmie się tutkami do zmodelera i innymi sprawami związanymi z modelowaniem furek :) elo cmx w _Redakcji.

kategorie: San Andreas, multi


Race Mod 1.1 released
   
15.03.2006 00:35:25

Ostatnio faustyn. mi narzekał, że nie piszę newsów. Akurat tak się złożyło, że jest o czym pisać. Dziś o północy został wydany serwer do Race Modu 1.1. Klient zostanie wydany jutro, serwer został wydany wcześniej, aby gracze mieli gdzie się podłączać. A więc, czego możemy oczekiwać po nowej wersji? Lista jest dość długa, a oto ona:

  • Dodano automatyczne odświeżanie w wyszukiwarce serwerów
  • Dodano nowy system głosowania
  • Dodano możliwość respawnu
  • Dodano sprawdzanie wersji gry (US/EU)
  • Dodano sprawdzanie stanów specjalnych pojazdów
  • Dodano limit czasu dla map
  • Dodano animacje graczy
  • Dodano możliwość wysyłania prywatnych wiadomości do graczy przez adminów
  • Dodano opcję pokazującą ping graczy w konsoli admina
  • Poprawiono format pliku Vehiclecolors.conf
  • Przywrócono standardowe ustawienia dla Hydry
  • Poprawiono złą rotacje map
  • Jeśli admin jest wyłączony nie można używać funkcji ‘RCON say’
  • Jeśli ktoś na serwerze używa takiego nicka jak ty, dostaniesz timeout
  • Zniesiono limit 255 map na serwerze
  • Klient admina jest bardziej stabilny
Serwer możecie ściągnąć stąd.


EDIT: OK, klient możecie pobrać stąd.

Jest to w pewnym sensie exclusive, jako że plik miał być początkowo tylko na płatnym serwerze. Enjoi while it lasts!


kategorie: multi, download


Ogólnie o Multiplayerach
   
05.03.2006 12:13:49

Witam. Dawno nie było informacji o Multiplayerach, ale bynajmniej nie z powodu, że nic się nie działo. Zacznijmy może od rzeczy najbardziej aktualnych.

Otóż na stronie ClanBase pojawiła się petycja dotycząca (na razie) Race Mode?u do San Andreas. Dostępna jest ona pod tym adresem. W imieniu całego serwisu prosiłbym użytkowników o jej podpisanie. Clan Base zajmuje się sceną Multiplayer od kilku lat, dzięki temu możemy mieć pewność, ze zostanie zapewniona odpowiednia administracja przyszłych klanówek w MTA.

Co do samego MTA:SA. Na blogu pojawiły się informacje o przebiegach betatestów Racemodu w wersji 1.1. Wersja ta zapewnia nam respawn w razie śmierci oraz naprawia system głosowania. Dodane zostały także inne poprawki, które wpływają na ogólny przebieg gry. Od zaprzyjaźnionego krasnoludka z MTA QA Teamu dowiedziałem się też o przebiegu prac nad trybem Death Match. Otóż MTA Team ma już opracowane w zaawansowanym stopniu pojazdy, synchronizację broni oraz samej postaci (skakanie, pływanie). Złą wiadomością może być to, że trzem członkom MTA Teamu padły dyski twarde, nie wiadomo jednak czy dane zostały utracone, miejmy nadzieję że nie.

Na koniec mam jeszcze jedną, niepotwierdzoną informację, którą w sumie należałoby traktować w kategorii plotki, ale jako że jej treść jest dość szokująca, więc ją przytoczę. Otóż podczas rozmów o SAMP usłyszałem od jednego z betatesterów że, jeżeli wszystko pójdzie tak jak idzie teraz to SAMP dostaniemy w swoje łapki już pod koniec marca. Nic tylko czekać.

W ramach podziękowań dla nieznany, za katowanie mnie informacjami o MTA:SA - dodatkowe punkty na Twoje konto.

kategorie: San Andreas, multi


Race Mod ver. 1.1
   
16.02.2006 14:06:47

Po ostatnich wiadomościach o trybie DeathMatch do MTA:SA, spodziewalibyśmy się raczej kolejnych dotyczących tego właśnie trybu, ale ChrML sprawił nam niespodziankę i zaanonsował wersję 1.1 Race Mod’u. Przejdźmy może do konkretów – co nowego? Po pierwsze, wykorzystano kod respawnowania stworzony do DM, aby umożliwić respawnowanie się zarówno w trakcie wyścigu (przy ostatnim zaliczonym checkpoincie), jak i mapach freeroam (przy losowo wybranym spawnpoincie). ChrML rozważa także opracowanie funkcji respawnującej nas, gdy klikniemy na przycisk ‘Respawn’.

Dodano także możliwość ustalenia ile ma trwać sama mapa – oznacza to, że gdy wszyscy gracze zginą mapa nie zakończy się, tylko odczeka na respawn graczy. Opracowana została także funkcja, która skróci czas wszystkich map na ten ustalony na serwerze – dzięki temu będzie można ściągać mapy z Centrum MTA i nie martwić się, że zepsują nam one działanie serwera.

Postarano się także o usprawnienie animacji pedałowania i kładzenia na baku motocykla. Data wydania nie jest na razie znana.

Źródło: Blog MTA

kategorie:
multi


strona 35 z 50 Dalej