Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1
Kategoria: multi

MTA:SA DeathMatch Progress
   Lazlow
14.02.2006 19:48:07

Kolejne wieści z oficjalnego bloga ekipy modu MTA. Jak zapewne się domyślacie, dotyczą one trybu DeathMatch. Autor notki, ChrML, informuje nas o opcji podnoszenia broni, kamizelek i zdrowia, czyli tego co zazwyczaj leży na ziemi i czeka aż to podniesiemy. Otóż owe obracające się nad ziemią symbole zdrowia, pancerza i broni działaja dokładnie tak jak działały w SinglePlayerze. Twórcy modu deklarują, że wszystko działa sprawnie. Pozostaje nam jedynie jak zwykle czekać na premierę tego jakże wspaniale zapowiadającego się multi.


Źródło: Blog MTA


Edited by .

kategorie: multi


SARL / Urodziny MTA!
   
10.02.2006 15:29:58

Pamiętacie SARC? Teraz, gdy San Andreas przeżywa rozkwit dzięki MTA:SA jeden z honorowych członków MTA Teamu postanowił urządzić ligę. Tak powstało SARL, czyli San Andreas Racing League. Zgłosić do ligi może się każdy, wystarczy zarejestrować się na Forum MTA , a później zajrzeć tutaj. O swoich wyścigach zostaniecie poinformowani emailem oraz noticem na IRC’u. Kilka osób związanych z naszym serwisem już się zgłosiło, czekamy na następne.

Przy okazji wspomnę ze tym tygodniu MTA Team obchodził trzecią rocznicę istnienia. Życzymy im wszystkiego najlepszego oraz długiej i owocnej pracy zarówno z San Andreas jak i przyszłymi częściami GTA. Swoje życzenia możecie złożyć tutaj.

kategorie: San Andreas, multi


Co jest grane...
08.02.2006 17:12:51

W ostatnim czasie non-stop dzieje się coś ciekawego na łamach naszego serwisu, dlatego jest kilka rzeczy które szczególnie warto zaznaczyć. Przede wszystkim dobra nowina dla maniaków rozgrywki multiplayer, a bardziej dla tych, którzy chcą a nie wiedzą jak. Wspólnymi siłami stworzyliśmy jeden, wielki poradnik o MTA SA dostępny pod tym linkiem. Znajdziecie w nim wszystko, od komend po konfigurację serwera. Po drugie na naszym forum Starter:D opublikował swój własny poradnik, jednak dla tych, którzy myśleli o postawieniu serwera do VC MP, tak więc: klik! Niebawem zresztą pojawi się on w dziale poradniki.

Co poza tym? -MASTER- poszalał i wrzucił do tego tematu na forum, beta-wersję swojego najnowszego i jak moim zdaniem jednego z ciekawszych filmów na polskiej scenie. 141 MB ale warto.
Carmaking też kwitnie na dobre, doskonale wygląda praca z BMW 635 Csi autorstwa Jumper'a, do tego genialne Ferrari F430 od Koszcz'a i nieustannie ulepszana praca KuB'a z Renault Espace w roli głównej. Bobek też stara się jak to tylko możliwe, uaktualniając przy tym co drugi dzień temat z legendarnym Alpine Renault. O komentarz prosi się także BMW e30 autorstwa TheOne. Zapraszam również do podsuwania pomysłów odnośnie konkursu RSC w tym temacie.

Ostatnia informacja jest taka, iż przez kolejne tygodnie będziemy przyjmowali Wasze artykuły odnośnie tworzenia modyfikacji. Może to być opis handlingu, a nawet wskazówki dla początkujących skinmakerów. W zależności od jakości i konkretów przyznamy nawet +40 pkt. dodatkowych, co i tak nie jest w stanie wyrazić naszej wdzięczności za pracę jaką wnosicie na scenę. Artykuły i tutoriale wysyłajcie najlepiej na moje PW. Nie musze też tłumaczyć, że jest to najlepsza forma wykazania się. To co wybierzemy, trafi do działu o tworzeniu modyfikacji. Domyśle.

Am! I bym zapomniał... z bananem testujemy nowe triko, czyli 'navigator' jak już zapewne większość zauważyła, ale co i jak ujawnić na razie nie możemy. Dlatego masowe pytania na PW są zbędne. ;]

Tymczasem, wypatrujcie kolejnych nowinek.

kategorie: RSC, multi, konkursy


Postępy w pracach nad MTA:SA.
   
08.02.2006 15:23:43

Ekipa pracująca nad MTA weszła właśnie w zaawansowaną fazę prac. Opracowali oni juz system map, który będzie działać na tej samej zasadzie co ten ze znanego nam Race. Dodano także możliwość spawnowania pojazdów (zamiast ikonek), a ChrML stwierdził, że jedna mapka mogłaby udźwignać nawet 65534 pojazdów (nie testowano jednak map z taką ilością). MTA Team miał na początku problemy z silnikiem gry, który potrafi wyświetlać tylko 110 pojazdów na raz, ale udało się zastosować na pojazdach ten sam system co w przypadku checkpointów w wyścigach - gra spawnuje tylko te pojazdy które są blisko nas, inne są spawnowane gdy zbliżamy się do miejsca ich położenia. Podobno taki system nie zmniejsza ilości FPS.

Opracowano też już podstawy do walki pieszej. Gdy zginiemy, respawn postaci odbędzie się na jednej z trzech zasad:
  • Gracz respawnuje się zaraz po śmierci, tak jak w MTA 0.5.
  • Gracz respawnuje się po upłynięciu limitu czasowego.
  • Gracz respawnuje się z innymi graczami w postaci 'fali', czyli prawdopodobnie jakiegoś małego oddziału.
Udało się także przejać część kodu spectatora z wyścigów i użyć go do obserwacji pieszych.

Dodano także animacje wsiadania/wysiadania z pojazdu oraz animację kradzieży. Z nowości mamy opcję wsiadania w więcej niż 4 osoby do autobusu. Autorzy pozbyli się także błędu który sprawiał, że w dwuosobowym samochodzie mogła przebywać nieskończona liczba osób. Obiecano także dodanie wszystkich animacji które znamy z gry Single Player, możliwość przerwania animacji i system który sprawi, że desynchronizacja jakiejkolwiek animacji jest niemożliwa.

Zapowiada się świetna akcja. Ja już nie mogę się doczekać.

Źródło: Blog MTA

kategorie: multi


MTA:SA DeathMatch - Postępy
   Lazlow
01.02.2006 12:09:50

Ekipa zajmująca się trybem DeathMatch w multiplayerze MTA:SA na swoim blogu informuje, iż prace nad modyfikacją i testy idą pomyślnie. Pojawiła się opcja ładowania map, tak jak w trybie z wyścigami. Autorzy chcą jeszcze popracować nad strzelaniem oraz nad umieszczeniem w grze pojazdów.

There's still some areas we want to work on with shooting, and we've also got to implement vehicles.


Co po polsku oznacza: (by falek):

Wciąż są obszary nad jakimi chcemy popracować w przypadku strzelania, oraz musimy zaimplementować pojazdy.

Niedługo będą udostępnione screenshoty ukazujące efekt ich pracy.


Źródło: Multi Theft Auto :=: Developers' Blog

kategorie: multi


strona 36 z 50 Dalej