- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Po wszelkie szczegóły zapraszam tutaj. Miejmy nadzieję, że któryś z nich ukończy swój model. Wierzmy. :)1. Pojazd musi być przygotowany specjalnie na bitwę, niemożliwe jest wykorzystanie wcześniej stworzonych modeli (model nie mógł być nigdzie publikowany przed rozpoczęciem bitwy).
2. Warunkiem poddania samochodu pod głosowanie jest jego poprawne działanie w grze.
3. Oprócz jakości modelu pojazdu oraz użytych tekstur oceniane będą:
- model uszkodzeń
- charakterystyka pojazdu (prowadzenie w grze, zgodność z pierwowzorem jeżeli samochód nie jest pojazdem koncepcyjnym)
- wykorzystanie możliwości oferowanych przez engine GTA
4. Screeny modelu WIP można publikować na forum tylko w tym topicu, aby uniknąć bałaganu.
5. Czas trwania (wstępny) to okres wakacji - termin ukończenia prac to 31 sierpnia 2008 (jak zwykle z możliwością przedłużenia).
6. NIE MA ustalonego limitu face'ów. Wzorem bitew SCC nie będzie to brane pod uwagę. Celem ma być jak najciekawszy model, a jak sami wiemy to nie liczba polygonów świadczy o jakości pojazdu. Można stworzyć pojazd zarówno low-, jak i mid-, czy też hi-poly, a ocenione zostaną ogólne wrażenia z postrzegania pojazdu, z jazdy no i oczywiście jakość techniczna modelu (a także zgodność z realnie istniejącymi pojazdami).
7. Prezentując pojazd uczestnik ma obowiązek podać nazwę tworzonego modelu.
kategorie: San Andreas
Tak więc na chwilę obecną zaktualizowane, lub dodane działy, to:Wkrótce, mam nadzieję, można spodziewać się dalszych aktualizacji i nowości. Warto nadmienić, iż wyżej wymienione działy nie są naszego autorstwa. Odziedziczyliśmy je po niedawno zamkniętym _Zaibatsu. Lukers udostępnił nam materiały ze strony, za co bardzo mu dziękujemy.
kategorie: San Andreas, Vice City, Advance, Liberty City Stories
San Andreas MultiPlayer oficjalnie i nieodwołalnie zakończył swoją działalność. Jak to określają autorzy nie chcemy mieć z tym więcej do czynienia. Z zamknięciem projektu wiąże się również wyłączenie wyszukiwarki serwerów.
No, ale czym był by popularny projekt bez masy fanów, którzy na nieoficjalnym forum wydali kilka poprawek umożliwiających korzystanie z zakładki Internet w kliencie. Właściciele serwerów również mogą zaopatrzyć się w nowe nieoficjalne pliki.
Nie sądzę, aby był to krok jak kilka miesięcy temu, gdy projekt częściowo zawieszono, by go ponownie wznowić. Smaczku sytuacji dodaje to, że nie tak dawno można było zauważyć wyłączenie supportu projektu w postaci oficjalnego forum. Jestem również ciekaw reakcji Multi Theft Auto, które zyskuje praktycznie monopol na rynku multi.
Edit
Litllewhitey postanowił zaopiekować się samotną listą serwerów - Master Server Update, dzięki czemu nie trzeba już ściągać nieoficjalnych patchy aby znaleźć jakiś serwer do gry.
kategorie: San Andreas, multi
Użytkownik gtaforums – Basa, bawił się na stronie Social Clubu i odkrył, że w dziale Story Gang moża przesuwać rzeczami, które znajdują się pod książeczka z leaderboardami. Machając myszką, zauważył na stole bilet lotniczy. Wystawiony dla Niko Bellica, ma mu umożliwić przelot do…San Andreas!
Na razie oczywiście nic nie wiadomo, o tym czy to kompletna bzdura czy też nie, ale brzmi ciekawie. A co wy o tym myślicie? Komentujcie.
kategorie: San Andreas, Liberty City Stories
Pierwszym odkrytym Easter Eggiem w GTA4 jest możliwość wejścia do serca Liberty City. Aby to zrobić, należy odnaleźć helikopter i zeskoczyć z niego na najwyższą podstawę Statuy Szczęścia, na której znajdują się cztery drzwi. Przy jednych z nich znajdują się tabliczki z napisem "No Hidden Content This Way", który od razu nas informuje, że w środku znajduje się jakiś Easter Egg. Wbijamy do środka i wchodzimy po drabinie na samą górę. Gdy już znajdziemy się na rusztowaniu, patrzymy w górę. Naszym oczom ukaże się niecodzienny widok, wielkiego, bijącego serca Liberty City. Możemy strzelać w nie, ale ono i tak będzie bić. ;d Tutaj znajduje się filmik, który ukazuje nam, jak dostać się do serca.
Pozostaje czekać na odkrycie innych smaczków. Grajcie i szukajcie, bo kto wie, może to właśnie Ty odkryjesz jakiś nowy Easter Egg?
Źródło: Kotaku.com
kategorie: San Andreas, Vice City, GTA:IV