Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1
Kategoria: San Andreas

REKORD SPRZEDAZY IV
   faustyn.
01.05.2008 15:51:15

Parę dni od premiery IV minęło, więc już pojawiają się pierwsze liczby, ile kopii gry kupiono, na jaką konsolę etc.

Dzisiaj pojawiły się dane z Wielkiej Brytanii, gdzie 29 kwietnia 2008 roku, sprzedano 609,000 sztuk nowego GTA. Dla tych zainteresowanych, wersja na x360 sprzedała się w większej ilości niż wersja na PS3.
X360- 335,000 PS3- 274,000. Jest to nowy rekord, który wcześniej był ustanowiony przez San Andreas w 2004 roku. Sprzedano wtedy 501,000 kopii gry.

Czekamy teraz na statystyki z USA i naszej ojczyzny. Dodam jeszcze, że obiło mi się o uszy, że sklep ULTIMA podczas nocnej premiery GTAIV, sprzedał ponad 100kopii gry (więcej IV, sprzedało się na PS3). Ładny wynik jak na kraj gdzie ludzie nadal twierdzą, że konsole to durnota.

kategorie: San Andreas, GTA:IV


Kolejny konkurs
   
28.04.2008 21:28:05

Tylko kilka godzin dzieli nas od oficjalnej premiery kolejnej części serii Grand Theft Auto. Jeżeli jeszcze nie masz zamówionej gry, możesz chwilkę przystopować.
Serwis Gram.pl zorganizował konkurs w którym do wygrania jest egzemplarz Grand Theft Auto IV, oraz nagrody pocieszenia w postaci GTA San Andreas, czy kupony do Sklepu.
Sam konkurs jest prosty jak budowa cepa, bo należy odpowiedzieć na 10 pytań. Klik.

Teraz zupełnie z innej beczki. Wszyscy dobrze pamiętamy afery powiązane z Hot Caffe. Dodatek odblokowywał sceny erotyczne w San Andreas. Skończyło się na ostrych karach i wypuszczeniu nowej wersji GTA z blokadą.
Po wycieku GTA IV, jeden z użytkowników Justyn.tv opublikował w serwisie YouTube film prezentujący pracę prostytutek. Nie jest to już znane z poprzednich części bujanie autem. Dokładnie widać pracę rączek i nie tylko. Czyżby RockStar nie bał się już sądów ? Nie wiem, ale najwyraźniej nie jest to ukryta opcja gry.

Podziękowania lecą do nieznany

kategorie: San Andreas, konkursy


Ten Typ Houser
   
21.04.2008 19:15:05

Wczoraj na łamach serwisu Variety.com ukazał się obszerny wywiad z Danem Houserem, który jest nam znany między innymi jako ojciec serii GTA.

Z wywiadu można dowiedzieć się kilku ciekawostek o serii. Dowiadujemy się między innymi, że trylogia GTA 3D skupiała się na pokonywaniu kolejnych barier. W GTA IV zadaniem programistów z RockStar'a było stworzenie realistycznego świata, w którym postać może żyć tak jak w prawdziwym świecie. Ważnym punktem do zrobienia było oddanie upadków postaci. Tu przełom jest porównywalny do tego między GTA 2, a GTA III. Historię gry odzwierciedla gameplay - łatwiej uwierzyć w postacie w grze, jeśli sama gra wygląda świetnie. Fabuła w nadchodzącym dziecku R* nie jest liniowa. RockStar stworzył wiele sytuacji, w których dalszy los będzie zależał od Twojej decyzji. Ciekawostką jest również, że Liberty City znane nam z GTA III nigdy nie miało odwzorowywać Nowego Jorku. San Andreas i Vice City miały swoje źródła w filmach. Z GTA IV jest inaczej, ponieważ RockStar bazował na Nowym Jorku, gra jest bardziej życiem niż filmem. Jeszcze krótkie wyjaśnienie dlaczego tryb multiplayer nie był tworzony w poprzednich częściach serii - twórcy twierdzą, że wina stoi po stronie niewydajnych sprzętów komputerowych, jednak producenci nieoficjalnych multiplayerów (np. MTA, czy SA-MP) udowodnili, że jest to do zrealizowania. Ekipa tworząca grę praktycznie nie zmieniła się od czasów GTA III. Team zawsze marzył o stworzeniu pięknej i interaktywnej gry.

Prócz literek w artykule znajdziecie kilka znanych już nam wcześniej screenshotów z Grand Theft Auto IV. Czytać. Jeszcze tylko 8 dni...

Edit by
Gdzieś kilka linijek wyżej Tomek wspomniał o SA-MP. Mimo swojej wielkości, team zawiesza w części swoją działalność w Internecie, spowodowaną atakami DDoS na stronę i niektóre oficjalne serwery. Forum jest teraz aktualnie wyłączone, lecz powstało nieoficjalne forum, które od razu przystąpiło do zbierania podpisów, które miałyby przekonać kyeman'a do powrotu oficjalnych stron.
Jak widać niektórzy nie potrafią docenić czyjejś pracy chyba, że jest to kolejny foch i chwyt mający na celu zwrócenie na siebie uwagi.

kategorie: San Andreas, Vice City, multi


SA-MP o GTA IV i o sobie
   
16.03.2008 17:36:20

Czasy kiedy nowe wersje San Andreas Multi Player'a były wydawane dzień po dniu dawno minęły. Przez ostatnie dwa miesiące praktycznie wcale nie mówiło się o jednym z najpopularniejszych mutliplayerów. Było to również spowodowane ciszą jaką podtrzymał sam projekt. Dzisiaj jednak na oficjalnej stronie projektu pojawiło się długie oświadczenie, napisane przez keyman'a.

W pierwszych słowach autor zapewnił nas, że wersja 0.2.5 zostanie wydana. Dalej wspomniał o multiplayerze do GTA IV. Zapewne wszystkie swoje domysły i słowa oparł o artykuł z Planet GTA. To właśnie w nim opisano 14 trybów, wśród nich podstawowy Deathmatch, Team Deathmatch itp. Key zaznaczył, że nieoficjalne multiplayery, kończą swój żywot na San Andreas.

Spora część wypowiedzi zajęła na osiągnięcia SA-MP. Wymieniono tam wersje modu 0.1 beta na której pierwszy raz grało online 100 graczy, oraz wersje 0.2 beta gdzie przekroczono magiczną liczbe 200 graczy. Do statystycznych osiągnięć dołącza liczba 8000 tysięcy, jako liczba graczy podczas weekendu, oraz 6 milonów pobrań modyfikacji. Grupa może się również pochwalić, że to dzięki niej utrzymano San Andreas w Top20 rankingu gier online prowadzonych przez Xfire (obecnie 22 miejsce).
Te i wszystkie inne zdobycze uzyskano bez pomocy Rockstar Games.

Reszta wypowiedzi została poświęcona społeczności SA-MP oraz ekipie Multi Theft Ato, której to zwracano honor za zbudowanie multiplayer'a opierając się o informacje społeczności GTA.



Co miało oznaczać takie oświadczenie, które brzmi jak zakończenie projektu ? Tego nie wiem, ale można się spodziewać odpowieidzi z drugiej lini niknącego frontu, mianowicie od MTA.

uff.

kategorie: San Andreas, multi


Multi Info News Pack
   
03.02.2008 17:32:55

Podczas, gdy nieznany przechodzi mutacje, a nieznany stara się podkraść mu newsy, ja opiszę ożywiony ruch wokół najpopularniejszych multiplayerów do SanAndreas, czyli Multi Theft Auto i SA-MP.

Na pierwszy ogień idzie Multi Theft Auto. Ekipa ma problem z głównym serwerem All-Seeing-Eye, który jest odpowiedzialny za wyszukiwarkę serwerów w kliencie.
Autorzy modyfikacji zalecają użycie strony GameMonitor do sprawnego wyszukiwania serwerów.

Lil_Today uzupełnił i poprawił funkcjonalność systemu MTA Beta.
Teraz możemy tam pobrać mapki innych graczy, lub umieścić swoje.

Na deser dopiszę, że nie tylko GTA IV może znaleźć się na stronach największych pism o grach.
Niemiecki GameStar opisał modyfikację Multi Theft Auto DeathMatch, przyznając wysokie punkty w następujących kategoriach:
  • wygląd: 3/5
  • rozmiar: 4/5
  • grywalność 5/5
W artykule można dopatrzeć się małego niedociągnięcia, ponieważ autorzy są święcie przekonani, że to MTA jest pierwszą tego typu modyfikacją. Świadczy o tym poniższe zdanie:

Grupa twórców stworzyła pierwszą działającą modyfikację DM dla GTA:SA

Tutaj można znaleźć skan z gazety, a tutaj można znaleźć przełożony artykuł na Nasz ojczysty język przez administratorów serwisu GTAMultiplayers.

Masa zmian ze strony MTA, zmusza ekipę SA-MP do aktualizacji własnych zasobów. Na stronie projektu nareszcie poruszył się pasek postępu, który podskoczył do 60%. Team zdecydował się, aby najnowsza aktualizacja była opatrzona numerkiem 0.2.5,
ponieważ ma ona być przejściem pomiędzy nią, a wersją 0.3. Podczas wydania najnowszej wersji, team nie będzie już wspierać SA-MP Anticheat, ponieważ zmusza on do wykorzystania ogromnych zasobów systemu.

kategorie: San Andreas, RSC, multi


strona 5 z 109 Dalej