- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
14.10.2006 00:31:02
Czas brutalnie przerwać bananową sielankę i rzucić na ruszt kolejne ciepłe info o nadchodzącym Vice City Stories.
Serwis gamesradar opublikował kolejny artykuł na temat owej gry. Tym razem tekst dotyczy misji pobocznych, lepiej znanych jako Sub Missions. Są to po prostu zadania, które możemy, ale nie musimy wykonać, ponieważ nie mają one wpływu na fabułę, a ewentualnie na zmianę statystyk naszej postaci.
Oprócz znanych nam z poprzednich odsłon misji pobocznych takich jak Insane Stunt Jumps (skoki wyczynowe; patrz: screenshot), czy też Rampage (rozpierducha) będziemy mieli do wyboru Beach Patrol (czyli ratownictwo wodne), Chunder Wheel (podziwianie panoramy Vice City) oraz Phil Cassidy's Gun Range (strzelnica Phila Cassidy'ego znanego z poprzedniego Vice City, położona w południowym Vice Point).
Wszystkie znaki na niebie i Ziemi wskazują również na to, że w Vice City Stories będziemy mieli do czynienia z systemem rozbudowy i ulepszania statystyk naszej postaci, a dokładniej jego poszczególnych zdolności takich jak kondycja i poszczególne skille (poziomy umiejętności). Całą tą zabawę dobrze pamiętamy z SanAndreas, gdzie Carl CJ Johnson z cherlaka przeradzał się w koksiarza.
Czas pokaże jak ewentualnie zostanie to zastosowane w VCS.
Serwis gamesradar opublikował kolejny artykuł na temat owej gry. Tym razem tekst dotyczy misji pobocznych, lepiej znanych jako Sub Missions. Są to po prostu zadania, które możemy, ale nie musimy wykonać, ponieważ nie mają one wpływu na fabułę, a ewentualnie na zmianę statystyk naszej postaci.
Oprócz znanych nam z poprzednich odsłon misji pobocznych takich jak Insane Stunt Jumps (skoki wyczynowe; patrz: screenshot), czy też Rampage (rozpierducha) będziemy mieli do wyboru Beach Patrol (czyli ratownictwo wodne), Chunder Wheel (podziwianie panoramy Vice City) oraz Phil Cassidy's Gun Range (strzelnica Phila Cassidy'ego znanego z poprzedniego Vice City, położona w południowym Vice Point).
Wszystkie znaki na niebie i Ziemi wskazują również na to, że w Vice City Stories będziemy mieli do czynienia z systemem rozbudowy i ulepszania statystyk naszej postaci, a dokładniej jego poszczególnych zdolności takich jak kondycja i poszczególne skille (poziomy umiejętności). Całą tą zabawę dobrze pamiętamy z SanAndreas, gdzie Carl CJ Johnson z cherlaka przeradzał się w koksiarza.
Czas pokaże jak ewentualnie zostanie to zastosowane w VCS.
kategorie: Vice City, Vice City Stories
I oto nadszedł ten dzień. To zapewne nie jest przypadek, że to właśnie dzisiaj, w piątek trzynastego. Założyciel tej strony, jej główny admin, mój przełożony, a wasz Bóg. Najbardziej leniwy webmaster na tym świecie, niesłowny jak 3/4 polityków w polskim sejmie, banan aka Tomasz Banaszewski właśnie dzisiaj obchodzi swoje 18 urodziny!!!1
Witamy wśród dorosłych :] Najlepsze życzenia, żebyś wreszcie ukończył gene_Racje i c_Rimsy, albo dorobił się jakiegoś parobka (liek neon) tylko bardziej sumiennego, który zrobi to za Ciebie. Dużo pieniędzy, żeby Twoj komp świecił jaśniej niż słońce. Bogatej i ładnej dziewczyny i czego tam sobie jeszcze życzysz.
Od całej _Rodziny.
Witamy wśród dorosłych :] Najlepsze życzenia, żebyś wreszcie ukończył gene_Racje i c_Rimsy, albo dorobił się jakiegoś parobka (liek neon) tylko bardziej sumiennego, który zrobi to za Ciebie. Dużo pieniędzy, żeby Twoj komp świecił jaśniej niż słońce. Bogatej i ładnej dziewczyny i czego tam sobie jeszcze życzysz.
Od całej _Rodziny.
kategorie: urodziny
13.10.2006 08:12:36
Portal Imperium Gier po raz kolejny organizuje plebiscyt pod nazwą "Imperatory". Zapewne nie pisałbym o tym fakcie gdyby nie to, że w tegorocznej, szóstej już edycji, możemy oczywiście zagłosować w dwóch kategoriach związanych z serią GTA. Są nimi Najlepszy dystrybutor (Cenega) oraz Najlepsza ścieżka dźwiękowa gry (San Andreas). Jeżeli szczęscie wam dopisze, to może przy okazji uda wam się wygrać jedną z nagród.
Tak więc klikać i głosować!
Źródło: GTG
Tak więc klikać i głosować!
Źródło: GTG
kategorie: San Andreas
12.10.2006 07:50:13
Otóż to. Amerykański PlayStation Magazine opublikował pierwszą recenzję nadchodzącego wielkimi krokami GTA: Vice City Stories na PSP. Oczywiście domyślamy się jaką ocenę otrzymała gra.
Zacznijmy jednak od minusów, a nimi są z pewnością błędy graficzne, np:
Oczywiście należy wspomnieć o plusach:
Jak widać powyżej, przewaga plusów nad minusami jest znaczna. Nic więc dziwnego, że gra otrzymała ocenę 9/10 i została okrzyknięta najlepszą grą na przenośną konsolkę, a za razem najlepszą grą w jaką grała redakcja magazynu.
"Jeśli posiadasz PSP, musisz kupić tą grę. Jeśli nie masz PSP, kup aby pograć chociażby tylko w tą grę."
Zacznijmy jednak od minusów, a nimi są z pewnością błędy graficzne, np:
- Niektórzy motocykliści uzbrojeni w długą broń
- System celowania: ciągłe celowanie w przechodniów
- Sztuczna inteligencja: wrogowie, którzy utknęli w ścianie i pomocnicy podchodzący pod Twoją linię ognia, co w efekcie prowadzi do niewypełnienia misji
Oczywiście należy wspomnieć o plusach:
- 15 godzin fabuły
- O wiele lepiej dobrane i podłożone głosy postaci niż w LCS + powroty aktorów z Vice City
- Nowe tryby MultiPlayer
- Zupełnie nowe pojazdy
- Mniej żarliwi gliniarze
Jak widać powyżej, przewaga plusów nad minusami jest znaczna. Nic więc dziwnego, że gra otrzymała ocenę 9/10 i została okrzyknięta najlepszą grą na przenośną konsolkę, a za razem najlepszą grą w jaką grała redakcja magazynu.
"Jeśli posiadasz PSP, musisz kupić tą grę. Jeśli nie masz PSP, kup aby pograć chociażby tylko w tą grę."
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories, Liberty City Stories
11.10.2006 23:10:00
News dotyczy kolejnej notki na oficjalnym blogu Multi Theft Auto.
Pierwsza rzecz tyczy się testowania kolejnych wersji owego multi. Teraz każdy tester będzie co noc o określonej godzinie dostawał nową wersję do przetestowania, a nie jak to było do tej pory co kilka dni. Zapewne ułatwi to i poprawi wyłapywanie poszczególnych błędów.
Druga rzecz dotyczy pomieszczeń w grze, do których możemy wchodzić. Teraz wchodząc do The Well Stacked Pizza Co. na Idlewood nie spotkamy kogoś, kto właśnie wbił do The Well Stacked Pizza Co. np. na Blueberry (obie ulice położone są w Los Santos). Mówiąc prościej, od teraz dwa tego samego typu lokale na dwóch różnych ulicach nie sprowadzają nas do jednego i tego samego pomieszczenia. Funkcję tą nazwano Dimension (wymiar).
Postępy możecie również śledzić w galerii.
Pierwsza rzecz tyczy się testowania kolejnych wersji owego multi. Teraz każdy tester będzie co noc o określonej godzinie dostawał nową wersję do przetestowania, a nie jak to było do tej pory co kilka dni. Zapewne ułatwi to i poprawi wyłapywanie poszczególnych błędów.
Druga rzecz dotyczy pomieszczeń w grze, do których możemy wchodzić. Teraz wchodząc do The Well Stacked Pizza Co. na Idlewood nie spotkamy kogoś, kto właśnie wbił do The Well Stacked Pizza Co. np. na Blueberry (obie ulice położone są w Los Santos). Mówiąc prościej, od teraz dwa tego samego typu lokale na dwóch różnych ulicach nie sprowadzają nas do jednego i tego samego pomieszczenia. Funkcję tą nazwano Dimension (wymiar).
Postępy możecie również śledzić w galerii.
kategorie: multi