- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
11.11.2007 14:22:04
Kiedy tydzień temu przeczytałem na _Z newsa lukersa na temat tej modyfikacji, nie byłem do niej zbytnio przekonany, jak zresztą do większości. Co jakiś czas przemykała mi po myślach wizja, jak to fajnie byłoby pośmigać w świecie odświeżonych tekstur genialnych miast, jakimi są Liberty City i Vice City.
Teraz zapewne wiecie już, na czym owa modyfikacja polega i co zmienia. Grand Theft Auto: UNITED sprawia, że zamiast stanu SanAndreas mamy oddzielone od siebie skromnym "jeziorkiem" miasta Liberty City i Vice City znane z poprzednich części serii. Mod jest prosty w instalacji, a wystarczy uruchomić Nową Grę i już znajdujemy się w pierwszej kryjówce Cloude'a Speeda z III w Liberty.
Jeśli jesteście więc ciekawi jak prezentują się inne, znane miasta w SA, albo macie dosyć starego stanu i uwielbiacie LC i VC, tym bardziej zasysajcie betę modyfikacji i cieszcie się "odświezonym" SanAndreas.
Teraz zapewne wiecie już, na czym owa modyfikacja polega i co zmienia. Grand Theft Auto: UNITED sprawia, że zamiast stanu SanAndreas mamy oddzielone od siebie skromnym "jeziorkiem" miasta Liberty City i Vice City znane z poprzednich części serii. Mod jest prosty w instalacji, a wystarczy uruchomić Nową Grę i już znajdujemy się w pierwszej kryjówce Cloude'a Speeda z III w Liberty.
Jeśli jesteście więc ciekawi jak prezentują się inne, znane miasta w SA, albo macie dosyć starego stanu i uwielbiacie LC i VC, tym bardziej zasysajcie betę modyfikacji i cieszcie się "odświezonym" SanAndreas.
kategorie: Vice City, download
Multi Theft Auto, chyba najbardziej wyczekiwany multiplayer DeathMatch nareszcie zaczyna nabierać realnych i namacalnych kształtów. Ekipa po długim milczeniu o postępach swoich prac, dostarcza Nam świeżutkie nowości i ciekawostki.
Przede wszystkim poprawiono akimbo weapons, czyli podwójne bronie. Cały problem z jakim ekipa nie mogła sobie poradzić od samego początku, polegał na tym, że gdy jeden gracz strzelał w niebo, drugi widział strzały ale odczuwał obrażenia.
Poprawiono również wiele, wiele drobnych bugów.
QA obiecuje nam również, że będą wiernie i często dostarczać nam nowych informacji, aktualizując stronę.
Najważniejszą informacją jaką mogłem przeczytać, było zapewnienie o tym, że w tryb DeathMatch będziemy mogli pograć jeszcze przed premierą GTA IV.
Ciasnota na scenie multi jest co raz większa. Do walki o pozycję lidera (która chyba i tak już jest wygrana) dołącza GTA Online.
Czyżby kolejny samozwaniec, który zrobi tylko szum wokół siebie?
Na to wygląda. Skromna strona na sponsorowanym serwerze, brak jakichkolwiek konkretnych informacji popartych screenami sprawiają wrażenie kolejnego nieudanego projektu, który mógłby wspomóc inne, działające już multi takie jak MTA czy SA-MP. No ale nie bądźmy złej myśli, może to właśnie ten multiplayer będzie motywował dwóch gigantów do jakiejś rewolucje.
Motywację dla MTA na pewno zapewni San Andreas MultiPlayer, a raczej jego społeczność. W najbliższym czasie odbędzie się wielki Country Tournament 2007, czyli Mistrzostwa Świata 2007 w SA-MP.
Do udziału w mistrzostwach będzie mogło dołączyć pierwsze 16 państw.
O nasz honor i zwycięstwo będą walczyć: Bumer, d0xxx, JoKe, Vax, Stryju, DarkStar i Drake.
Mi nie pozostaje nic innego jak życzyć powodzenia. Może tym razem Polacy pokażą się z tej lepszej strony.
Zainteresowanych zapraszam do oficjalnego tematu.
Przede wszystkim poprawiono akimbo weapons, czyli podwójne bronie. Cały problem z jakim ekipa nie mogła sobie poradzić od samego początku, polegał na tym, że gdy jeden gracz strzelał w niebo, drugi widział strzały ale odczuwał obrażenia.
Poprawiono również wiele, wiele drobnych bugów.
QA obiecuje nam również, że będą wiernie i często dostarczać nam nowych informacji, aktualizując stronę.
Najważniejszą informacją jaką mogłem przeczytać, było zapewnienie o tym, że w tryb DeathMatch będziemy mogli pograć jeszcze przed premierą GTA IV.
Ciasnota na scenie multi jest co raz większa. Do walki o pozycję lidera (która chyba i tak już jest wygrana) dołącza GTA Online.
Czyżby kolejny samozwaniec, który zrobi tylko szum wokół siebie?
Na to wygląda. Skromna strona na sponsorowanym serwerze, brak jakichkolwiek konkretnych informacji popartych screenami sprawiają wrażenie kolejnego nieudanego projektu, który mógłby wspomóc inne, działające już multi takie jak MTA czy SA-MP. No ale nie bądźmy złej myśli, może to właśnie ten multiplayer będzie motywował dwóch gigantów do jakiejś rewolucje.
Motywację dla MTA na pewno zapewni San Andreas MultiPlayer, a raczej jego społeczność. W najbliższym czasie odbędzie się wielki Country Tournament 2007, czyli Mistrzostwa Świata 2007 w SA-MP.
Do udziału w mistrzostwach będzie mogło dołączyć pierwsze 16 państw.
O nasz honor i zwycięstwo będą walczyć: Bumer, d0xxx, JoKe, Vax, Stryju, DarkStar i Drake.
Mi nie pozostaje nic innego jak życzyć powodzenia. Może tym razem Polacy pokażą się z tej lepszej strony.
Zainteresowanych zapraszam do oficjalnego tematu.
kategorie: San Andreas, multi
03.11.2007 20:52:58
Poprzedni news był na tyle długi, że dodany do niego edit byłby zapewne słabo zauważalny, dlatego postanowiłem w skrócie opowiedzieć wam ciąg dalszy historii z drastycznymi motywami w manhunt2.
Swoje stanowisko przedstawiło Entertainment Software Rating Board za pośrednictwem Patricii Vance (hehe ;]). Jak się okazuje ESRB nie wierzy w to, że "przerobione" wersje gry ukazują w zupełności motywy, które klasyfikowały grę w przedziale AO, czyli tylko dla dorosłych. Rzecz jednak w tym, że po "przerobieniu" gry makabryczne motywy nie są już ocenzurowane poprzez rozmazanie. Co ciekawe w trakcie klasyfikacji gry ESRB uznało, że zabezpieczenia wprowadzone przez Take2 są wystarczające.
Cały raport oczyszczający R* i T2 z zarzutów przeczytacie w serwisie GamePolitics i przesłuchacie tutaj.
P.S.: Jordan wszędzie coś wywęszy ^^
Swoje stanowisko przedstawiło Entertainment Software Rating Board za pośrednictwem Patricii Vance (hehe ;]). Jak się okazuje ESRB nie wierzy w to, że "przerobione" wersje gry ukazują w zupełności motywy, które klasyfikowały grę w przedziale AO, czyli tylko dla dorosłych. Rzecz jednak w tym, że po "przerobieniu" gry makabryczne motywy nie są już ocenzurowane poprzez rozmazanie. Co ciekawe w trakcie klasyfikacji gry ESRB uznało, że zabezpieczenia wprowadzone przez Take2 są wystarczające.
Cały raport oczyszczający R* i T2 z zarzutów przeczytacie w serwisie GamePolitics i przesłuchacie tutaj.
P.S.: Jordan wszędzie coś wywęszy ^^
02.11.2007 12:24:17
Wszyscy bardzo dobrze pamiętamy kontrowersje związane z modyfikacją Hot Coffee, która otwierała przed nami możliwości seksualne CJa i jego dziewczyn w SanAndreas. Ciągnęło się to prawie tak jak liczne rozsprawy sądowe odnośnie morderstw popełnionych rzekomo pod wpływem gry w Grand Theft Auto. Jak dobrze wiemy RockStar Games nieświadomie samo zadało sobie cios, niedokładnie ukrywając pornograficzne wątki w kodzie gry. Pewien człowiek owy wątek w kodzie wygrzebał i ukazał się słynny kontrowersyjny dodatek.
Całkiem możliwe, że podobny los RockStarowi zgotuje ich świeża pozycja pod tytułem manhunt2, która w poniedziałek ukazała się jedynie w Stanach Zjednoczonych w wersjach na konsole Sony PlayStation 2, Sony PlayStation Portable i Nintendo Wii.
Otóż początkowo gra została sklasyfikowana jako AO (Adults Only), czyli tylko dla dorosłych. RockStar postanowił wtedy "wyciąć" najbardziej drastyczne sceny, co umozliwiłoby zakwalifikowanie gry do przedziału M (Mature), czyli powyżej 17 roku życia. W wyniku takiego "zabiegu" grono odbiorców, którzy mogą kupić grę diametralnie zwiększyłoby się, co powiększyłoby sprzedaż gry, logiczne. "Zabieg" po części się udał bo gra otrzymała swoje upragnione eM. Nikt jednak nie przewidział skutków ubocznych całej operacji, a juz z pewnością nie RockStar.
Tak jak to było w przypadku SanAndreas, tak i tutaj w manhunt2 znaleziono drastyczne wątki przeznaczone tylko dla dorosłych. Mówiąc dokładniej, w wersji przeznaczonej dla handhelda PSP za pomocą jednego programu i poprzez edycję odpowiednich plików można odblokować owe sceny. A mówiąc jeszcze dokładniej, wystarczy usunąć pięć linijek z dwóch plików. W sieci dostępne są już zmodyfikowane wersje gry na PSP z odblokowanymi motywami wprost do ściągnięcia.
Jakie jest stanowisko "ludzi na stołkach" w tej sprawie? Strauss Zelnick z Take-Two Interactive Software żałuje, że nie wszyscy odbiorcy trzymają się z daleka od hackowania, ma nadzieję, że gracze nie będą z tego korzystali i namawia ich do korzystania z gry w takiej postaci, w jakiej została do tego wydana. Jednym słowem rozkłada ręce.
Póki co żadna z organizacji do spraw rodzinnej rozrywki multimedialnej typu ESRB ani organizacje polityczne nie zabierają głosu w tej sprawie... póki co... Czy modyfikacja manhunt2 przyniesie za sobą takie skutki jak modyfikacja SanAndreas? O tym przekonamy się w przyszłości.
Całkiem możliwe, że podobny los RockStarowi zgotuje ich świeża pozycja pod tytułem manhunt2, która w poniedziałek ukazała się jedynie w Stanach Zjednoczonych w wersjach na konsole Sony PlayStation 2, Sony PlayStation Portable i Nintendo Wii.
Otóż początkowo gra została sklasyfikowana jako AO (Adults Only), czyli tylko dla dorosłych. RockStar postanowił wtedy "wyciąć" najbardziej drastyczne sceny, co umozliwiłoby zakwalifikowanie gry do przedziału M (Mature), czyli powyżej 17 roku życia. W wyniku takiego "zabiegu" grono odbiorców, którzy mogą kupić grę diametralnie zwiększyłoby się, co powiększyłoby sprzedaż gry, logiczne. "Zabieg" po części się udał bo gra otrzymała swoje upragnione eM. Nikt jednak nie przewidział skutków ubocznych całej operacji, a juz z pewnością nie RockStar.
Tak jak to było w przypadku SanAndreas, tak i tutaj w manhunt2 znaleziono drastyczne wątki przeznaczone tylko dla dorosłych. Mówiąc dokładniej, w wersji przeznaczonej dla handhelda PSP za pomocą jednego programu i poprzez edycję odpowiednich plików można odblokować owe sceny. A mówiąc jeszcze dokładniej, wystarczy usunąć pięć linijek z dwóch plików. W sieci dostępne są już zmodyfikowane wersje gry na PSP z odblokowanymi motywami wprost do ściągnięcia.
Jakie jest stanowisko "ludzi na stołkach" w tej sprawie? Strauss Zelnick z Take-Two Interactive Software żałuje, że nie wszyscy odbiorcy trzymają się z daleka od hackowania, ma nadzieję, że gracze nie będą z tego korzystali i namawia ich do korzystania z gry w takiej postaci, w jakiej została do tego wydana. Jednym słowem rozkłada ręce.
Póki co żadna z organizacji do spraw rodzinnej rozrywki multimedialnej typu ESRB ani organizacje polityczne nie zabierają głosu w tej sprawie... póki co... Czy modyfikacja manhunt2 przyniesie za sobą takie skutki jak modyfikacja SanAndreas? O tym przekonamy się w przyszłości.
kategorie: multi
Są dni, a raczej tygodnie ciszy na scenie i są dni pełne nowości. Ostatnich dni nie nazwiemy "pełnymi nowości", ale są rzeczy warte uwagi.
Na pierwszy plan wychodzi dawno już nieaktualizowane Multi Theft Auto.
QA informuje nas i zapewnia o wykonaniu następujących rzeczy:
Aktualizacja nie mogła by się odbyć bez nowych screenów.
No dobra, troszkę poklneliśmy sobie, że MTA znowu nie wydało wersji beta swojego Death Match'u, to teraz popatrzmy na drugą linię frontu, a dokładniej na San Andreas MultiPlayer.
SA-MP planuje jeszcze w tym tygodniu wypuścić poprawkę 0.2.3.
Ale po co mi do szczęścia kolejna poprawka ?
Ano ostatnimi czasy powróciły crashe serwerów spowodowane atakami. Aby nie przerywać nam upragnionej rozrywki, autorzy modu chcą jak najszybciej udostępnić i wdrożyć w życie wersję 0.2.3.
Ja ze swojej strony dodam, że chociaż widzę i testuje efekty pracy SA-MP, szczerze czekam na wydanie MTA DM.
Edit:
Dwudniowe błagania graczy i właścicieli serwerów SA-MP nie przekonały ekipy multiplayera do wydania poprawki 0.2.3, która uniemożliwiałaby crashowanie serwerów OopsCrasherem.
Taką informację podano na oficjalnym kanale IRC modyfikacji: 0.2.3 does not exist, don't ask.
Na pierwszy plan wychodzi dawno już nieaktualizowane Multi Theft Auto.
QA informuje nas i zapewnia o wykonaniu następujących rzeczy:
- dopracowano system celowania i strzelania
- naprawiono fizykę gry
- naprawiono i usunięto bugi
- naprawiono i poprawiono gamemody
Aktualizacja nie mogła by się odbyć bez nowych screenów.
SA-MP planuje jeszcze w tym tygodniu wypuścić poprawkę 0.2.3.
Ale po co mi do szczęścia kolejna poprawka ?
Ano ostatnimi czasy powróciły crashe serwerów spowodowane atakami. Aby nie przerywać nam upragnionej rozrywki, autorzy modu chcą jak najszybciej udostępnić i wdrożyć w życie wersję 0.2.3.
Ja ze swojej strony dodam, że chociaż widzę i testuje efekty pracy SA-MP, szczerze czekam na wydanie MTA DM.
Edit:
Dwudniowe błagania graczy i właścicieli serwerów SA-MP nie przekonały ekipy multiplayera do wydania poprawki 0.2.3, która uniemożliwiałaby crashowanie serwerów OopsCrasherem.
Taką informację podano na oficjalnym kanale IRC modyfikacji: 0.2.3 does not exist, don't ask.
kategorie: San Andreas, multi