- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
27.09.2008 17:11:42
"White Gold", tak Sonny Forelli nazywał towar, z którym miał do czynienia Tommy Vercetti w Vice City. Odnośnie kawy chyba nie muszę Was naprowadzać na trop. Jednak czy to, o czym za chwilę Wam opowiem będzie miało podobne konsekwencje do tych po "rozlaniu kawy"?
Kilka dni temu okazało się, że z "białym złotem" będziemy mieli do czynienia również w nadchodzącej HandHeldowej części naszej serii: Chinatown Wars na Nintendo DualScreen. Jedna z minigier będzie polegała na rozprowadzaniu narkotyków. W różnych częściach Liberty City będziemy sprzedawali sześć rodzajów drugów (heroinę, kokainę, marihuanę i inne) po uprzednim wybadaniu zapotrzebowania rynku. Zabawa będzie miała też związek z fabułą i będzie wyglądała następująco.
Całą sprawę zdążyły już skomentować, a nawet potępić fundacje charytatywne działające przeciwko rozprowadzaniu i zażywaniu narkotyków. Twierdzą one, że w ten sposób producenci gry wysyłają niebezpieczną wiadomość do dzieci nakłaniając je do kontaktu z drugami i wykorzystując dealowanie jako multimedialną rozrywkę.
Dan Houser natomiast twierdzi, że od dawna chcieli mieć minigrę związaną z narkotykami w swojej grze. Jego zdaniem taki element świetnie pasuje do ogółu żywego miasta, poruszania się po nim i byłaby to kolejna sprawa, którą gracz miałby na głowie. To uatrakcyjniłoby rozgrywkę.
Atrakcje atrakcjami, ale czy Rockstar Games nie oberwie kolejny raz, tak jak za odkryty fragment kodu gry w San Andreas? Nawet jeśli tak się stanie, to z pewnością nie od Jacka Thompsona. Sąd Florydy dożywotnio odebrał mu prawo do wykonywania zawodu i obciążył karą w wysokości 43000 dolarów. Jacka-wacka mamy już z głowy.
Kilka dni temu okazało się, że z "białym złotem" będziemy mieli do czynienia również w nadchodzącej HandHeldowej części naszej serii: Chinatown Wars na Nintendo DualScreen. Jedna z minigier będzie polegała na rozprowadzaniu narkotyków. W różnych częściach Liberty City będziemy sprzedawali sześć rodzajów drugów (heroinę, kokainę, marihuanę i inne) po uprzednim wybadaniu zapotrzebowania rynku. Zabawa będzie miała też związek z fabułą i będzie wyglądała następująco.
Całą sprawę zdążyły już skomentować, a nawet potępić fundacje charytatywne działające przeciwko rozprowadzaniu i zażywaniu narkotyków. Twierdzą one, że w ten sposób producenci gry wysyłają niebezpieczną wiadomość do dzieci nakłaniając je do kontaktu z drugami i wykorzystując dealowanie jako multimedialną rozrywkę.
Dan Houser natomiast twierdzi, że od dawna chcieli mieć minigrę związaną z narkotykami w swojej grze. Jego zdaniem taki element świetnie pasuje do ogółu żywego miasta, poruszania się po nim i byłaby to kolejna sprawa, którą gracz miałby na głowie. To uatrakcyjniłoby rozgrywkę.
Atrakcje atrakcjami, ale czy Rockstar Games nie oberwie kolejny raz, tak jak za odkryty fragment kodu gry w San Andreas? Nawet jeśli tak się stanie, to z pewnością nie od Jacka Thompsona. Sąd Florydy dożywotnio odebrał mu prawo do wykonywania zawodu i obciążył karą w wysokości 43000 dolarów. Jacka-wacka mamy już z głowy.
kategorie: San Andreas, Vice City, multi, Chinatown Wars
19.09.2008 20:12:25
... Nintendo Wars... nie nie nie, to nie tak miało być. Nie będę Wam opowiadał o elitarnych konkursach Rockstar Games, które nas nie dotyczą. Dlaczego? Możecie o nich czytać w naszym zaprzyjaźnionym serwisie. Poza tym jedyne co mi się nasunęło na wieść o tym konkursie to znane polskie powiedzenie: "Nie dla psa kiełbasa".
Zapodam Wam jednak kilka informacji ze świeżego numeru magazynu Nintendo Power, który zawiera zapowiedź Chinatown Wars, która będzie dostępna na przenośną konsolę Nintendo DualScreen.
Zachowano klimat serii, poczucie humoru, zróżnicowanie przechodniów, pojazdów, muzyki i pogody oraz krótkie arcade'owe misje. Co jeszcze zachowano? Mmm... miasto! Dokładnie, akcja gry będzie przebiegała w znanym do obrzygania Liberty City. Z drugiej strony, jakby się głębiej zastanowić, rzygamy chyba jedynie tą nazwą bo wersje miasta różnią się od siebie. Kamera będzie funkcjonowała z perspektywy rzutu izometrycznego. Przedmioty ścisłe nie są waszą mocną stroną? Moją też. Odpalcie The Sims, a zrozumiecie o co chodzi z tym rzutem. Solidnie rozbudowany będzie Interfejs, częściowo oparty o funkcje dotykowe. Do dyspozycji dostajemy też autocelowanie, porządny Draw Distance i Framerate. A o MultiPlayerze i Wi-Fi ani widu, ani słychu...
Natomiast serwis Gamekyo opublikował pierwsze obrazki ze scanów magazynu. Sprawdźcie screenshoty i artworki z Chinatown Wars!
Teraz pozostaje nam tylko czekać na datę premiery, cover art i sama grę!
edit:
Nasz PipsPortable nie leniuchował i jak na aktywnego usera przystało przybiega do nas z każdą nowinką. Sprawdźcie zdjęcia magazynu z serwisu Nintendo Everything. Natomiast Dawid z GTG zapodaje pełne scany zapowiedzi z serwisu Rockstar Watch!
Zapodam Wam jednak kilka informacji ze świeżego numeru magazynu Nintendo Power, który zawiera zapowiedź Chinatown Wars, która będzie dostępna na przenośną konsolę Nintendo DualScreen.
Zachowano klimat serii, poczucie humoru, zróżnicowanie przechodniów, pojazdów, muzyki i pogody oraz krótkie arcade'owe misje. Co jeszcze zachowano? Mmm... miasto! Dokładnie, akcja gry będzie przebiegała w znanym do obrzygania Liberty City. Z drugiej strony, jakby się głębiej zastanowić, rzygamy chyba jedynie tą nazwą bo wersje miasta różnią się od siebie. Kamera będzie funkcjonowała z perspektywy rzutu izometrycznego. Przedmioty ścisłe nie są waszą mocną stroną? Moją też. Odpalcie The Sims, a zrozumiecie o co chodzi z tym rzutem. Solidnie rozbudowany będzie Interfejs, częściowo oparty o funkcje dotykowe. Do dyspozycji dostajemy też autocelowanie, porządny Draw Distance i Framerate. A o MultiPlayerze i Wi-Fi ani widu, ani słychu...
Natomiast serwis Gamekyo opublikował pierwsze obrazki ze scanów magazynu. Sprawdźcie screenshoty i artworki z Chinatown Wars!
Teraz pozostaje nam tylko czekać na datę premiery, cover art i sama grę!
edit:
Nasz PipsPortable nie leniuchował i jak na aktywnego usera przystało przybiega do nas z każdą nowinką. Sprawdźcie zdjęcia magazynu z serwisu Nintendo Everything. Natomiast Dawid z GTG zapodaje pełne scany zapowiedzi z serwisu Rockstar Watch!
kategorie: multi, Chinatown Wars, konkursy
18.09.2008 15:01:45
Tak to już się jakoś ciągnie, że ostatnie wiadomości bardziej dotyczą ekonomii i finansów niż gier z naszej serii. Sytuacja, którą Wam opiszę wygląda nieco jak licytacja dwóch stron, tytułowa przepychanka.
Dosyć długo obserwujemy jak to dwie strony prezentują różne opinie na temat jednej sprawy. Owa sprawa to DownLoadable Content dla Grand Theft Auto IV, czyli dodatkowe epizody dla konsoli XBOX 360. Dwie strony to: Microsoft, producent konsoli, dla której mają ukazać się dodatki, oraz Take-Two Interactive Software, wydawca gry, dla której... mają ukazać się dodatki.
Stanowisko Take-Two w tej sprawie przedstawia się jasno: przewidywana premiera DLC nastąpi nie wcześniej niż na początku przyszłego roku. Jednak za każdym razem kiedy T2 wypowie się na ten temat Microsoft stwierdza, że dodatki ukażą się jeszcze tej jesieni lub na okres świąteczny. Mamy więc dwie różne wersje.
Nasuwa się pytanie, dlaczego obie strony mówią co innego. Take-Two może dawać czas Rockstarowi na produkcję. Microsoft jednak najnormalniej w świecie popędza graczy do kupna swojej konsoli jeszcze przed świętami twierdząc, że dodatki wyjdą lada-moment. Nic innego jak zabieg marketingowy.
Jedyny jasny pogląd na to wszystko ma oczywiście Rockstar, który mówi, że jeszcze nie zapowiedział premiery DLC i to wszystko. To powinno nam wystarczyć, a zdania obu stron powinniśmy olać... chociaż po cichu Wam powiem, że bardziej wierzę Take-Two.
Kolejną kwestią jest trzyletni kontrakt Take-Two Interactive Software i Rockstar Games, który wygasa w lutym przyszłego roku. Aby kontynuować współpracę z R* T2 musiałoby podnieść zysk Rockstara ze sprzedaży produktów z 15 do 20%, co z drugiej strony postawiłoby finanse wydawcy pod znakiem zapytania. Czy Take2 zdecyduje się na taki ruch? Okaże się w przyszłym roku.
Ufff, dobrze, że nie było do przedstawienia jakichś diagramów i wykresów bo wtedy już całkiem ten news wyglądałby jak notatka z zajęć ;) Skoro już poczytaliście co nieco to żegnam, pozdrawiam i zapraszam do aktywności "userskiej" o/
Dosyć długo obserwujemy jak to dwie strony prezentują różne opinie na temat jednej sprawy. Owa sprawa to DownLoadable Content dla Grand Theft Auto IV, czyli dodatkowe epizody dla konsoli XBOX 360. Dwie strony to: Microsoft, producent konsoli, dla której mają ukazać się dodatki, oraz Take-Two Interactive Software, wydawca gry, dla której... mają ukazać się dodatki.
Stanowisko Take-Two w tej sprawie przedstawia się jasno: przewidywana premiera DLC nastąpi nie wcześniej niż na początku przyszłego roku. Jednak za każdym razem kiedy T2 wypowie się na ten temat Microsoft stwierdza, że dodatki ukażą się jeszcze tej jesieni lub na okres świąteczny. Mamy więc dwie różne wersje.
Nasuwa się pytanie, dlaczego obie strony mówią co innego. Take-Two może dawać czas Rockstarowi na produkcję. Microsoft jednak najnormalniej w świecie popędza graczy do kupna swojej konsoli jeszcze przed świętami twierdząc, że dodatki wyjdą lada-moment. Nic innego jak zabieg marketingowy.
Jedyny jasny pogląd na to wszystko ma oczywiście Rockstar, który mówi, że jeszcze nie zapowiedział premiery DLC i to wszystko. To powinno nam wystarczyć, a zdania obu stron powinniśmy olać... chociaż po cichu Wam powiem, że bardziej wierzę Take-Two.
Kolejną kwestią jest trzyletni kontrakt Take-Two Interactive Software i Rockstar Games, który wygasa w lutym przyszłego roku. Aby kontynuować współpracę z R* T2 musiałoby podnieść zysk Rockstara ze sprzedaży produktów z 15 do 20%, co z drugiej strony postawiłoby finanse wydawcy pod znakiem zapytania. Czy Take2 zdecyduje się na taki ruch? Okaże się w przyszłym roku.
Ufff, dobrze, że nie było do przedstawienia jakichś diagramów i wykresów bo wtedy już całkiem ten news wyglądałby jak notatka z zajęć ;) Skoro już poczytaliście co nieco to żegnam, pozdrawiam i zapraszam do aktywności "userskiej" o/
kategorie: download
15.09.2008 13:43:23
Nieco zaszyfrowany tytuł, ale za chwilę Wam wszystko wytłumaczę.
Dobrze wiemy, że już ponad pół roku Electronic Arts starało się wykupić Take-Two Interactive Software, wydawcę między innymi naszej serii Grand Theft Auto. Negocjacje za każdym razem odbywały się za zamkniętymi drzwiami, a sumy proponowane przez EA Games wyglądały jak wzięte z kosmosu. Teraz jednak sprawa została zakończona.
Po ostatnich rozmowach EA postanowiło nie wychodzić do T2 z kolejną ofertą i wycofało się z jakichkolwiek rozmów odnośnie przejęcia.
Dlaczego Electronic Arts odpuściło drugiemu gigantowi? Jednym z powodów był fakt, że nawet jeśli Take-Two zgodziłoby się na połączenie to trwałoby to na tyle za długo, że EA i tak nie zgarnęłoby zysków płynących ze sprzedaży gier T2 w okresie świątecznym. A wszyscy dobrze wiemy co wtedy dzieje się na rynku.
W ten oto sposób obie strony negocjacji rozwiały obawy i niepokój wielu graczy pojawiające się na myśl o GTA: The Sims :D
Dobrze wiemy, że już ponad pół roku Electronic Arts starało się wykupić Take-Two Interactive Software, wydawcę między innymi naszej serii Grand Theft Auto. Negocjacje za każdym razem odbywały się za zamkniętymi drzwiami, a sumy proponowane przez EA Games wyglądały jak wzięte z kosmosu. Teraz jednak sprawa została zakończona.
Po ostatnich rozmowach EA postanowiło nie wychodzić do T2 z kolejną ofertą i wycofało się z jakichkolwiek rozmów odnośnie przejęcia.
Dlaczego Electronic Arts odpuściło drugiemu gigantowi? Jednym z powodów był fakt, że nawet jeśli Take-Two zgodziłoby się na połączenie to trwałoby to na tyle za długo, że EA i tak nie zgarnęłoby zysków płynących ze sprzedaży gier T2 w okresie świątecznym. A wszyscy dobrze wiemy co wtedy dzieje się na rynku.
W ten oto sposób obie strony negocjacji rozwiały obawy i niepokój wielu graczy pojawiające się na myśl o GTA: The Sims :D
13.09.2008 13:39:43
Witam Was po niedługiej przerwie! Niewiele sie działo przez ostatnie dni. Jedyne co dostaliśmy to potwierdzenie DownLoadable Content dla IV oraz przypuszczenia co do daty premiery Chinatown Wars. Czas jednak na krok do przodu w informacjach z dziedziny Grand Theft Auto.
Podstrona Grand Theft Auto IV w serwisie Games for Windows została zaktualizowana o nowe informacje dotyczące klasyfikacji wiekowej i wymagań sprzętowych, które widzicie poniżej.
edit: Czas zetrzeć kalafiora z oka! Dopiero teraz w oparciu o inne źródła zauważyłem, że pojawiły się również dwa nowe screenshoty!
Sprawdźcie ten i tamten link!
ediit: Podane wcześniej wymagania zniknęły ze strony G4W...
Podstrona Grand Theft Auto IV w serwisie Games for Windows została zaktualizowana o nowe informacje dotyczące klasyfikacji wiekowej i wymagań sprzętowych, które widzicie poniżej.
- System Operacyjny: Windows XP Service Pack 2
- Procesor: Dual Core (minimum Intel Pentium D)
- Pamięć RAM: 2 GB
- Dysk twardy: 18 GB wolnego miejsca
- Karta graficzna: 512 MB + obsługa Direct3D 10 lub Direct3D 9 + obsługa Shaderów
- Czytnik: DVD-ROM dual-layer (obsługujący dwuwarstwowe płyty)
edit: Czas zetrzeć kalafiora z oka! Dopiero teraz w oparciu o inne źródła zauważyłem, że pojawiły się również dwa nowe screenshoty!
Sprawdźcie ten i tamten link!
ediit: Podane wcześniej wymagania zniknęły ze strony G4W...
kategorie: Chinatown Wars, download