- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
27.08.2006 19:42:01
Rozpoczęły się trzecie już publiczne testy modu multiplayerowego do GTA:Vice City, znanego wam jako VC-MP 0.2. Na oficjalnej stronie twórców tej modyfikacji, pobrać możemy betę clienta umożliwiającą nam zagranie na kilku do tej pory udostępnionych serwerach do testów. Ich listę zobaczyć możecie pod tym adresem.
kategorie: Vice City, multi, download
19.08.2006 16:35:14
Na blogu MultiPlayera MTA:SA pojawiła się notka traktująca o Graphical User Interface, czyli o niczym innym jak o wyglądzie. Jak twierdzi IJs, poprzednie ustawienia proporcji (R1.1) w rzeczywistości nie były dobre. Orginalna rozdzielczość GUI to 800x600. Przy wyższej rozdzielczości czcionki i okna stawały się o wiele większe, wręcz nieproporcjonalne. Teraz, dzięki regulacji w pikselach, wszystko możemy ustawić wg własnych upodobań. Takie zmiany nie są jedynie zabiegiem stylistycznym. Głównie mają one na celu zapobieganie wszystkim denerwującym nas szczegółom dotyczącym wyglądu.
Te dwa screeny obrazują różnice jakie zaszły w wyglądzie na skutek przeprowadzonych zmian.
Źródło: MTA:SA Blog
Te dwa screeny obrazują różnice jakie zaszły w wyglądzie na skutek przeprowadzonych zmian.
Źródło: MTA:SA Blog
kategorie: multi
14.08.2006 17:39:22
Z zachodu, a dokładnie z Niemiec. To właśnie tam w piątek ukaże się nowy numer magazynu Play dotyczącego PlayStation. Ci, którzy wykupili prenumeratę gazetki, już ją posiadają i ujawniają nam to co interesuje nas najbardziej. Informacji jest niewiele, ale dobre i to.
Otóż wiadomo już, że nie będzie możliwości modyfikowania pojazdów w grze. Tryb przebierania postaci będzie wyglądał tak samo jak w Vice City czy Liberty City Stories. To znaczy, że będziemy mieli do wyboru różne komplety ubrań, ale nie będziemy mogli zmieniać poszczególnych elementów garderoby. Skoro już mowa o LCS, to wiadomo, że tryb MultiPlayer będzie taki sam jak w owej części. Nie zmieni się też sposób celowania w obiekty.
Póki co, nie pojawiły się żadne nowe screeny, ale to nastąpi zapewne niedługo, tak więc pozostaje jak zwykle czekać.
Źródło: GTAPSP
Otóż wiadomo już, że nie będzie możliwości modyfikowania pojazdów w grze. Tryb przebierania postaci będzie wyglądał tak samo jak w Vice City czy Liberty City Stories. To znaczy, że będziemy mieli do wyboru różne komplety ubrań, ale nie będziemy mogli zmieniać poszczególnych elementów garderoby. Skoro już mowa o LCS, to wiadomo, że tryb MultiPlayer będzie taki sam jak w owej części. Nie zmieni się też sposób celowania w obiekty.
Póki co, nie pojawiły się żadne nowe screeny, ale to nastąpi zapewne niedługo, tak więc pozostaje jak zwykle czekać.
Źródło: GTAPSP
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories, Liberty City Stories
12.08.2006 22:33:28
Surfując sobie po Internecie w poszukiwaniu wiadomości dotyczących GTA, natknąłem się na bardzo ciekawy news. Otóż na blogu teamu Multi Theft Auto wyczytałem informacje dotyczące MTA:SA Deathmatch. W skrócie postaram się napisać o tym, czego się dowiedziałem.
Ludzie z ekipy MTA prężnie wykonują swoją pracę, a efekty są widoczne od razu. Aktualnie w nowej wersji ich multiplayera wyłapywane i usuwane są wszelkie błędy, które mogłyby przeszkodzić w grze. Poprawiona została synchronizacja, mapa, oraz środowisko graficzne. Ale to jeszcze nie koniec. Najważniejszym, a jednocześnie najciekawszym dodatkiem jest system respawnowania pojazdów. Pojazdy znikają dopiero wtedy, gdy przez jakiś okres są nieużywane. Ponadto po zniszczeniu ich przez gracza, nie pojawią się od razu, o czasie respawnowania decydował będzie twórca mapy. Wiadomo także, że jeżeli któryś z grających rozłączy się, bądź po prostu opuści pojazd, ten nie zmieni swojej pozycji, zastosowany zostanie tzw. system nieaktywności pojazdów. Informacje te zapewne zobrazowały nam wystarczająco, jak bardzo nowa wersja MTA:SA zmieniła się od swojej poprzedniczki.
Zastanawiacie się zapewne co to za screen powyżej?. Już tłumaczę! Ten shot ukazuje funkcję friendly fire, która ma zapobiec zabijaniu się członków tej samej drużyny. Jest to bardzo przydatny dodatek jeżeli chodzi o tryb multiplayer.
Źródło: MTA:SA blog
Ludzie z ekipy MTA prężnie wykonują swoją pracę, a efekty są widoczne od razu. Aktualnie w nowej wersji ich multiplayera wyłapywane i usuwane są wszelkie błędy, które mogłyby przeszkodzić w grze. Poprawiona została synchronizacja, mapa, oraz środowisko graficzne. Ale to jeszcze nie koniec. Najważniejszym, a jednocześnie najciekawszym dodatkiem jest system respawnowania pojazdów. Pojazdy znikają dopiero wtedy, gdy przez jakiś okres są nieużywane. Ponadto po zniszczeniu ich przez gracza, nie pojawią się od razu, o czasie respawnowania decydował będzie twórca mapy. Wiadomo także, że jeżeli któryś z grających rozłączy się, bądź po prostu opuści pojazd, ten nie zmieni swojej pozycji, zastosowany zostanie tzw. system nieaktywności pojazdów. Informacje te zapewne zobrazowały nam wystarczająco, jak bardzo nowa wersja MTA:SA zmieniła się od swojej poprzedniczki.
Zastanawiacie się zapewne co to za screen powyżej?. Już tłumaczę! Ten shot ukazuje funkcję friendly fire, która ma zapobiec zabijaniu się członków tej samej drużyny. Jest to bardzo przydatny dodatek jeżeli chodzi o tryb multiplayer.
Źródło: MTA:SA blog
kategorie: multi
11.08.2006 18:11:05
Świeża krew zapewnia wam dużo newsów, ale niestety tylko z syfiastych gier online, lub też z zagranicznych serwisów. Ale żeby wejść na IRCa to nikt nie pomyśli.
Dlatego to ja was powiadomię o tym, że właśnie odbywa się publiczna beta VC-MP 0.2, o którym niedawno informował was ~S~.
Beta będzie trwać do końca weekendu, a pobrać ją można stąd. Tak więc ściągajcie i wbijajcie na 203.57.95.118:5192.
Życzę miłego grania, niskich pingów i dużej ilości fragów ;D.
Podziękowania lecą do sdra za pozwolenie na kradzież obrazka (którego w końcu nie wziąłem xD), oraz do tommy4 za zarzucenie mi informacją o tym na prv ;*
Dlatego to ja was powiadomię o tym, że właśnie odbywa się publiczna beta VC-MP 0.2, o którym niedawno informował was ~S~.
Beta będzie trwać do końca weekendu, a pobrać ją można stąd. Tak więc ściągajcie i wbijajcie na 203.57.95.118:5192.
Życzę miłego grania, niskich pingów i dużej ilości fragów ;D.
Podziękowania lecą do sdra za pozwolenie na kradzież obrazka (którego w końcu nie wziąłem xD), oraz do tommy4 za zarzucenie mi informacją o tym na prv ;*
kategorie: multi, download