- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
27.09.2008 17:11:42
"White Gold", tak Sonny Forelli nazywał towar, z którym miał do czynienia Tommy Vercetti w Vice City. Odnośnie kawy chyba nie muszę Was naprowadzać na trop. Jednak czy to, o czym za chwilę Wam opowiem będzie miało podobne konsekwencje do tych po "rozlaniu kawy"?
Kilka dni temu okazało się, że z "białym złotem" będziemy mieli do czynienia również w nadchodzącej HandHeldowej części naszej serii: Chinatown Wars na Nintendo DualScreen. Jedna z minigier będzie polegała na rozprowadzaniu narkotyków. W różnych częściach Liberty City będziemy sprzedawali sześć rodzajów drugów (heroinę, kokainę, marihuanę i inne) po uprzednim wybadaniu zapotrzebowania rynku. Zabawa będzie miała też związek z fabułą i będzie wyglądała następująco.
Całą sprawę zdążyły już skomentować, a nawet potępić fundacje charytatywne działające przeciwko rozprowadzaniu i zażywaniu narkotyków. Twierdzą one, że w ten sposób producenci gry wysyłają niebezpieczną wiadomość do dzieci nakłaniając je do kontaktu z drugami i wykorzystując dealowanie jako multimedialną rozrywkę.
Dan Houser natomiast twierdzi, że od dawna chcieli mieć minigrę związaną z narkotykami w swojej grze. Jego zdaniem taki element świetnie pasuje do ogółu żywego miasta, poruszania się po nim i byłaby to kolejna sprawa, którą gracz miałby na głowie. To uatrakcyjniłoby rozgrywkę.
Atrakcje atrakcjami, ale czy Rockstar Games nie oberwie kolejny raz, tak jak za odkryty fragment kodu gry w San Andreas? Nawet jeśli tak się stanie, to z pewnością nie od Jacka Thompsona. Sąd Florydy dożywotnio odebrał mu prawo do wykonywania zawodu i obciążył karą w wysokości 43000 dolarów. Jacka-wacka mamy już z głowy.
Kilka dni temu okazało się, że z "białym złotem" będziemy mieli do czynienia również w nadchodzącej HandHeldowej części naszej serii: Chinatown Wars na Nintendo DualScreen. Jedna z minigier będzie polegała na rozprowadzaniu narkotyków. W różnych częściach Liberty City będziemy sprzedawali sześć rodzajów drugów (heroinę, kokainę, marihuanę i inne) po uprzednim wybadaniu zapotrzebowania rynku. Zabawa będzie miała też związek z fabułą i będzie wyglądała następująco.
Całą sprawę zdążyły już skomentować, a nawet potępić fundacje charytatywne działające przeciwko rozprowadzaniu i zażywaniu narkotyków. Twierdzą one, że w ten sposób producenci gry wysyłają niebezpieczną wiadomość do dzieci nakłaniając je do kontaktu z drugami i wykorzystując dealowanie jako multimedialną rozrywkę.
Dan Houser natomiast twierdzi, że od dawna chcieli mieć minigrę związaną z narkotykami w swojej grze. Jego zdaniem taki element świetnie pasuje do ogółu żywego miasta, poruszania się po nim i byłaby to kolejna sprawa, którą gracz miałby na głowie. To uatrakcyjniłoby rozgrywkę.
Atrakcje atrakcjami, ale czy Rockstar Games nie oberwie kolejny raz, tak jak za odkryty fragment kodu gry w San Andreas? Nawet jeśli tak się stanie, to z pewnością nie od Jacka Thompsona. Sąd Florydy dożywotnio odebrał mu prawo do wykonywania zawodu i obciążył karą w wysokości 43000 dolarów. Jacka-wacka mamy już z głowy.
kategorie: San Andreas, Vice City, multi, Chinatown Wars
18.07.2008 22:51:32
Oficjalna strona internetowa Grand Theft Auto IV została zaktualizowana w sekcji Videos, gdzie pojawiły się reklama telewizyjna serwisu GameStop oraz europejska reklama gry w wersji na konsolę XBox 360. Dostępne są one również do zassania w wersji HD.
Sekcja Downloads została wzbogacona o dział Mobile, gdzie dostępne są dzwonki i tapety na wasze komórki za pośrednictwem serwisu ThumbPlay.
Obczajcie też nowy rysunek Patricka Browna: Vice city Vibes.
"It's better to burn out than fade away." o/
Sekcja Downloads została wzbogacona o dział Mobile, gdzie dostępne są dzwonki i tapety na wasze komórki za pośrednictwem serwisu ThumbPlay.
Obczajcie też nowy rysunek Patricka Browna: Vice city Vibes.
"It's better to burn out than fade away." o/
kategorie: Vice City, download
08.07.2008 02:41:15
Długo myślałem, co zrobić aby jakkolwiek ożywić naszą stronę. Na ten temat dyskutowaliśmy nawet z syskiem na Meetingu. Od tamtego czasu dopiero dziś wpadł mi do głowy pomysł, który może coś wnieść i zmienić.
Wakacyjny Konkurs Lazlowa to zabawa, która jest sponsorowana niebezpośrednio lecz praktycznie przez Rockstar Games i mnie.
Ma on na celu pobudzenie waszej kreatywności i waszych umysłów w trakcie wakacji, szczególnie tych userów, którzy spędzają je (jeśli nie w całości to przynajmniej w większości) przed komputerami.
Waszym zadaniem będzie napisanie, opisanie lub dopisanie różnych elementów gry, takich jak fabuły (misji, cutscenek), postaci, pojazdów czy miejsc. Jako limit w przypadku prac całkowicie pisemnych (wypracowań, opowiadań itd) funkcjonuje znany i (nie)lubiany szkolny próg 250 słów. Wasza twórczość będzie przeze mnie oceniana, a ze wszystkich prac zostanie wyłoniona jedna zwycięska. User, który wygrał w danej odsłonie nie może brać udziału w kolejnych.
Konkurs jest podzielony na odsłony, a każda z nich trwa tydzień. Kolejne serie konkursu będą się rozpoczynały w poniedziałki wraz z nowym zadaniem. Również w kolejne poniedziałki będę wysyłał pocztą upominki rzeczowe dla laureata z poprzedniego tygodnia. Konkurs będzie trwał przez siedem odsłon (tygodni). 25 sierpnia wyślę ostatnie nagrody, a w newsie nie pojawi sie już żadne zadanie.
WKL to konkurs ogólnoscenowy. W zabawie nie biorą udziału również uczestnicy spotkania meet`gta Kraków 2008 oraz userzy zarejestrowani na danej stronie w 2008 roku.
Pierwsze zadanie...?
Opisz własną misję finałową Grand Theft Auto Vice City.
Poczujcie swobodę wyobraźni i nie obawiajcie się wszelakich form wypowiedzi: od opowiadań, przez komiksy, na rysunkach kończąc.
Swoje odpowiedzi nadsyłajcie od poniedziałku (w tej premierowej odsłonie wyjątkowo od wtorku) do piątku na [email protected].
W temacie maila z waszą twórczością podajcie według wzoru:
Wakacyjny Konkurs Lazlowa - nick - strona z kontem - numer odsłony,
czyli Wakacyjny Konkurs Lazlowa - lazlow - GTAReview - odslona 1.
W treści maila oprócz odpowiedzi wyraźcie wyraźną zgodę, lub jej brak, na ewentualne opublikowanie waszej pracy w przypadku kiedy wygracie jedną z odsłon. W kwestii regulaminowo-organizacyjnej to chyba tyle. Zresztą na maila możecie wysyłać też swoje pytania.
Teraz, kiedy to piszę Wy śpicie. Kiedy jednak skończę i położę sie spać, role się odwrócą. To Wy wstaniecie i przeczytacie co jest grane, a ja będę spał. Będziecie mogli odpalić swoją wyobraźnię na full detalach i załączyć Creativity Mode: [ON]. Ja życzę wam powodzenia i czekam na prace.
Wakacyjny Konkurs Lazlowa to zabawa, która jest sponsorowana niebezpośrednio lecz praktycznie przez Rockstar Games i mnie.
Ma on na celu pobudzenie waszej kreatywności i waszych umysłów w trakcie wakacji, szczególnie tych userów, którzy spędzają je (jeśli nie w całości to przynajmniej w większości) przed komputerami.
Waszym zadaniem będzie napisanie, opisanie lub dopisanie różnych elementów gry, takich jak fabuły (misji, cutscenek), postaci, pojazdów czy miejsc. Jako limit w przypadku prac całkowicie pisemnych (wypracowań, opowiadań itd) funkcjonuje znany i (nie)lubiany szkolny próg 250 słów. Wasza twórczość będzie przeze mnie oceniana, a ze wszystkich prac zostanie wyłoniona jedna zwycięska. User, który wygrał w danej odsłonie nie może brać udziału w kolejnych.
Konkurs jest podzielony na odsłony, a każda z nich trwa tydzień. Kolejne serie konkursu będą się rozpoczynały w poniedziałki wraz z nowym zadaniem. Również w kolejne poniedziałki będę wysyłał pocztą upominki rzeczowe dla laureata z poprzedniego tygodnia. Konkurs będzie trwał przez siedem odsłon (tygodni). 25 sierpnia wyślę ostatnie nagrody, a w newsie nie pojawi sie już żadne zadanie.
WKL to konkurs ogólnoscenowy. W zabawie nie biorą udziału również uczestnicy spotkania meet`gta Kraków 2008 oraz userzy zarejestrowani na danej stronie w 2008 roku.
Pierwsze zadanie...?
Poczujcie swobodę wyobraźni i nie obawiajcie się wszelakich form wypowiedzi: od opowiadań, przez komiksy, na rysunkach kończąc.
Swoje odpowiedzi nadsyłajcie od poniedziałku (w tej premierowej odsłonie wyjątkowo od wtorku) do piątku na [email protected].
W temacie maila z waszą twórczością podajcie według wzoru:
Wakacyjny Konkurs Lazlowa - nick - strona z kontem - numer odsłony,
czyli Wakacyjny Konkurs Lazlowa - lazlow - GTAReview - odslona 1.
W treści maila oprócz odpowiedzi wyraźcie wyraźną zgodę, lub jej brak, na ewentualne opublikowanie waszej pracy w przypadku kiedy wygracie jedną z odsłon. W kwestii regulaminowo-organizacyjnej to chyba tyle. Zresztą na maila możecie wysyłać też swoje pytania.
Teraz, kiedy to piszę Wy śpicie. Kiedy jednak skończę i położę sie spać, role się odwrócą. To Wy wstaniecie i przeczytacie co jest grane, a ja będę spał. Będziecie mogli odpalić swoją wyobraźnię na full detalach i załączyć Creativity Mode: [ON]. Ja życzę wam powodzenia i czekam na prace.
kategorie: Vice City, konkursy
04.07.2008 23:34:19
Domyślamy się, że zapewne niejednemu userowi przeszkadzało nie do końca aktualne i nieuporządkowane forum naszego serwisu.
Nadszedł jednak czas na zmiany i te problemy są już przeszłością. Z inicjatywy i we współpracy z nieznanyem postanowiliśmy wyremontować forum strony. Czas na letnie porządki!
Powstał w końcu dział w pełni poświęcony Vice city Stories. Doprowadziliśmy też do porządku nowy dział o IV. Nie zostawiliśmy też w spokoju działów, które nie dotyczą bezpośrednio serii. Pozostałe działy poświęcone poszczególnym częściom GTA (takie jak Classics) zostały poddane renowacji według ustalonego schematu przygotowanego przez Tomka. Tematy z nieistniejących już działów zostały przeniesione do nowych i odświeżonych. Nic tylko pisać. Byle sensownie! Indżojujcie o/
Nadszedł jednak czas na zmiany i te problemy są już przeszłością. Z inicjatywy i we współpracy z nieznanyem postanowiliśmy wyremontować forum strony. Czas na letnie porządki!
Powstał w końcu dział w pełni poświęcony Vice city Stories. Doprowadziliśmy też do porządku nowy dział o IV. Nie zostawiliśmy też w spokoju działów, które nie dotyczą bezpośrednio serii. Pozostałe działy poświęcone poszczególnym częściom GTA (takie jak Classics) zostały poddane renowacji według ustalonego schematu przygotowanego przez Tomka. Tematy z nieistniejących już działów zostały przeniesione do nowych i odświeżonych. Nic tylko pisać. Byle sensownie! Indżojujcie o/
kategorie: Vice City, Vice City Stories
...każdy fan_GTAIV. Nie chodzi tu bynajmniej o wybudowanie domu i spłodzenie syna, lecz o 50 rzeczy, które należy zobaczyć w GTA IV.
Serwis CVG opublikował obszerny, dwu częściowy artykuł o podstawowych rzeczach, które w czwórce trzeba zobaczyć. Dla przykładu na pierwszym miejscu umieszczono zachód słońca. Moim zdaniem cukierkowe Vice City, czy gangsta widok z Los Santos, nie równa się z tym co widzimy w Liberty.
W artykule znalazło się sporo innych ciekawostek takich jak: zmiana dzwonka w telefonie, wizyta w kabarecie i na torze dla go-kartów, czy proste wyłączenie silnika w aucie. Każdy punkt jest poparty screenshotem.
Mam jednak mały żal do siebie. Po przeczytaniu artykułu nie będę miał już takiej frajdy odkrywania czwórki. Mimo to zapraszam.
Serwis CVG opublikował obszerny, dwu częściowy artykuł o podstawowych rzeczach, które w czwórce trzeba zobaczyć. Dla przykładu na pierwszym miejscu umieszczono zachód słońca. Moim zdaniem cukierkowe Vice City, czy gangsta widok z Los Santos, nie równa się z tym co widzimy w Liberty.
W artykule znalazło się sporo innych ciekawostek takich jak: zmiana dzwonka w telefonie, wizyta w kabarecie i na torze dla go-kartów, czy proste wyłączenie silnika w aucie. Każdy punkt jest poparty screenshotem.
Mam jednak mały żal do siebie. Po przeczytaniu artykułu nie będę miał już takiej frajdy odkrywania czwórki. Mimo to zapraszam.
kategorie: Vice City, GTA:IV