- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
ViceCity Online to nazwa kolejnego multiplayer'a do Vice City o którym pierwsi dowiedzieli się czytelnicy GTAForums.
Teraz podstawowe pytanie: Po co nam kolejny multiplayer do Vice City, przecież jest MTA, jest VC-MP, zresztą era VC się skończyła....
Na to pytanie ciężko odpowiedzieć, ale zaraz po nim nasuwa się kolejne: Czy to czasem nie jest fake, albo autorzy ze słomianym zapałem?.
Tu można odpowiedzieć, nie.
Dlaczego ? Koolio i ReGeX, ojcowie projektu zapewniają nas o podstawowej synchronizacji gry (chodzenie, współpraca wszystkich pojazdów, animacji, czasu gry, pogody itp). Niby podstawy, ale jest coś nad czym sam osobiście się zatrzymałem. Język skryptu to LUA znany jest nam już z MTA. Oprócz 200 funkcji i 30 callbacków daje on możliwość ustawiania NPC (pedy). Ciekawe bo również MTA zamierza wprowadzić ped support.
Na serwerze w jednym czasie będzie mogło bawić się 100 graczy.
Jedynymi dowodami na istnienie multiplayera są trzy przekonywujące screenshoty. Klikajcie w obrazek aby je obejrzeć.
Teraz podstawowe pytanie: Po co nam kolejny multiplayer do Vice City, przecież jest MTA, jest VC-MP, zresztą era VC się skończyła....
Na to pytanie ciężko odpowiedzieć, ale zaraz po nim nasuwa się kolejne: Czy to czasem nie jest fake, albo autorzy ze słomianym zapałem?.
Tu można odpowiedzieć, nie.
Dlaczego ? Koolio i ReGeX, ojcowie projektu zapewniają nas o podstawowej synchronizacji gry (chodzenie, współpraca wszystkich pojazdów, animacji, czasu gry, pogody itp). Niby podstawy, ale jest coś nad czym sam osobiście się zatrzymałem. Język skryptu to LUA znany jest nam już z MTA. Oprócz 200 funkcji i 30 callbacków daje on możliwość ustawiania NPC (pedy). Ciekawe bo również MTA zamierza wprowadzić ped support.
Na serwerze w jednym czasie będzie mogło bawić się 100 graczy.
Jedynymi dowodami na istnienie multiplayera są trzy przekonywujące screenshoty. Klikajcie w obrazek aby je obejrzeć.
kategorie: Vice City, multi
18.03.2008 03:16:43
Moje oczy mają już stanowczo dosyć, a mięśnie popadają w martwicę od bezruchu. Dlatego będzie krótko, zwięźle i na temat. Oddaję dla was kolejne dwa, jeszcze ciepłe działy prosto do sekcji Grand Theft Auto IV: Mapę i Miejsca, które będziemy mogli odwiedzić w Liberty City.
Rzućcie też okiem na dwuczęściowy artykuł serwisu Next-Gen.biz poświęcony historii serii gier Grand Theft Auto oraz tworzeniu GTA IV: Grand Theft Auto: The Inside Story i The Making Of Grand Theft Auto IV.
Na koniec obejrzyjcie sobie nienajgorzej zrobiony filmik, oczywiście fake.
Rzućcie też okiem na dwuczęściowy artykuł serwisu Next-Gen.biz poświęcony historii serii gier Grand Theft Auto oraz tworzeniu GTA IV: Grand Theft Auto: The Inside Story i The Making Of Grand Theft Auto IV.
Jako orzeszek filmowy, GTA III miało w sobie coś co narysowało linię na piasku pomiędzy grami, a filmami, co brzmiało: oto my, przejmujemy kontrolę. (...) Oczekiwania odnośnie Vice City utrudniły pracę. To, że wykonaliśmy to w dziewięć miesięcy, to już druga sprawa. (...) Gdy skończyliśmy Vice City doszliśmy do wniosku, 'Człowieku, jak do diabła mamy to przebić?'. (...) Nie chcę aby ta gra była pamiętana przez Hot Coffee. Jedną z moich obaw kiedy afera z Hot Coffee się rozkręciła było to, że zniknął kawał dobrej roboty, który teraz będzie zapamiętywany dzięki czemuś innemu.
Vlad i Faustin, dwaj grubawi Rosjanie w grze są bardzo prawdziwi, bardzo rosyjscy i zajebiście straszni. (...) Kluby komediowe są dowodem na to, że Houser nie gada głupot mówiąc, że to GTA jest bardziej zwariowane niż kiedykolwiek. (...) Naszym celem będzie usmażenie tych serwerów XBox Live - chcemy mieć połączonych tylu ludzi w danym momencie ile będzie możliwe. (...) Ludzie mówią o konfliktach moralnych w grach, ale niektóre sprawy w GTA IV mają prawdziwe konsekwencje.
Na koniec obejrzyjcie sobie nienajgorzej zrobiony filmik, oczywiście fake.
kategorie: Vice City, GTA:IV
Pod tym adresem możecie zobaczyć raport Take-Two, informujący o ich interesach w pierwszym kwartale nowego roku fiskalnego.
Z raportu możemy odczytać, że w pierwszym kwartale T2 zarobiło 240.4 milionów zielonych, natomiast straciło 38 milionów. Prócz tradycyjnych informacji o zarobkach firmy, z raportu możemy dowiedzieć się, że premiera pierwszego ekskluzywnego epizodu dla konsoli x360 odbędzie się między sierpniem a październikiem tego roku. Data wydania drugiego dodatku planowana jest na przyszły rok. Dowiadujemy się również, że epizody te nigdy nie pojawią się na PS3. Wspomniano także o premierze Grand Theft Auto: Vice City Stories w Japonii oraz liczbie sprzedanych egzemplarzy gier z naszej serii, która wynosi 66 milionów.
A na koniec zapraszam Was do obejrzenia metamorfozy znanej reklamy IV w Nowym Jorku.
Z raportu możemy odczytać, że w pierwszym kwartale T2 zarobiło 240.4 milionów zielonych, natomiast straciło 38 milionów. Prócz tradycyjnych informacji o zarobkach firmy, z raportu możemy dowiedzieć się, że premiera pierwszego ekskluzywnego epizodu dla konsoli x360 odbędzie się między sierpniem a październikiem tego roku. Data wydania drugiego dodatku planowana jest na przyszły rok. Dowiadujemy się również, że epizody te nigdy nie pojawią się na PS3. Wspomniano także o premierze Grand Theft Auto: Vice City Stories w Japonii oraz liczbie sprzedanych egzemplarzy gier z naszej serii, która wynosi 66 milionów.
A na koniec zapraszam Was do obejrzenia metamorfozy znanej reklamy IV w Nowym Jorku.
kategorie: Vice City, GTA:IV, Vice City Stories
25.02.2008 14:08:44
Już wcześniej obserwowałem wznoszącą się zadymę wokół przejęcia Take-Two Interactive Software. Ponieważ bitwa rozkręca się na dobre pomyślałem, że w końcu o tym napiszę. Mogłem pozbierać i ogarnąć informacje ze wszystkich moich źródeł, głównie zagranicznych. Postanowiłem jednak, że oprę się na tym co zapodał już sdr u siebie.
Od jakiegoś czasu nad T2 wisiała oferta przejęcia ze strony Viacom w wysokości półtora miliarda dolarów. Od wczoraj do walki dołączył nie kto inny, jak Electronic Arts wychodząc z kwotą okrągłych dwóch miliardów zielonych. Co ciekawe EA twierdziło wprost, że głównie zależy im na serii gier Grand Theft Auto. Dziś jednak już wiemy, że Take-Two uznało tę ofertę za zbyt niską i odłożyło wszelkie dyskusje z EA do 30 kwietnia. Do tego czasu albo polepszy się sytuacja firmy lub padnie lepsza oferta.
Druga sprawa to Microsoft’s Blogger Breakfast, spotkanie, w którym wzięli udział m. in. członkowie ekipy XBox. Podczas "śniadanka" poruszony został temat IV, a dokładniej ekskluzywnych dodatków do gry. Dla samych twórców pojęcie "ekskluzywne" w przypadku owych dodatków oznacza bardziej "nie dla kogokolwiek innego." Mówiąc prościej: można wywnioskować, że dodatki byłyby jednak niedostępne dla żadnej innej platformy. Drugą kwestią jest sama cena, która będzie zależała od uznania RockStar Games. Ostatnią ciekawą sprawą jest rozmiar, skala i wielkość epizodów. Microsoft planuje wyprzedzić wszelakie oczekiwania graczy w tej dziedzinie. Porównane bowiem one zostały do Vice city czy SanAndreas w odniesieniu do III. Obie części były rzekomo właśnie uzupełnieniami dla trzeciej właściwej części serii. Jeżeli owe informacje pokryją się z prawdą będziemy mieli do czynienia z naprawdę wieeelką sprawą.
A tutaj i tutaj popatrzcie sobie na to, co wygrzebałem.
Może sam w końcu zjem śniadanie?
Od jakiegoś czasu nad T2 wisiała oferta przejęcia ze strony Viacom w wysokości półtora miliarda dolarów. Od wczoraj do walki dołączył nie kto inny, jak Electronic Arts wychodząc z kwotą okrągłych dwóch miliardów zielonych. Co ciekawe EA twierdziło wprost, że głównie zależy im na serii gier Grand Theft Auto. Dziś jednak już wiemy, że Take-Two uznało tę ofertę za zbyt niską i odłożyło wszelkie dyskusje z EA do 30 kwietnia. Do tego czasu albo polepszy się sytuacja firmy lub padnie lepsza oferta.
Druga sprawa to Microsoft’s Blogger Breakfast, spotkanie, w którym wzięli udział m. in. członkowie ekipy XBox. Podczas "śniadanka" poruszony został temat IV, a dokładniej ekskluzywnych dodatków do gry. Dla samych twórców pojęcie "ekskluzywne" w przypadku owych dodatków oznacza bardziej "nie dla kogokolwiek innego." Mówiąc prościej: można wywnioskować, że dodatki byłyby jednak niedostępne dla żadnej innej platformy. Drugą kwestią jest sama cena, która będzie zależała od uznania RockStar Games. Ostatnią ciekawą sprawą jest rozmiar, skala i wielkość epizodów. Microsoft planuje wyprzedzić wszelakie oczekiwania graczy w tej dziedzinie. Porównane bowiem one zostały do Vice city czy SanAndreas w odniesieniu do III. Obie części były rzekomo właśnie uzupełnieniami dla trzeciej właściwej części serii. Jeżeli owe informacje pokryją się z prawdą będziemy mieli do czynienia z naprawdę wieeelką sprawą.
A tutaj i tutaj popatrzcie sobie na to, co wygrzebałem.
Może sam w końcu zjem śniadanie?
kategorie: Vice City
07.02.2008 03:03:04
Jeżeli myślicie, że wasz nieznany już słodko śpi to się grubo mylicie. Zawsze jest pora (na lody Koral) na sprawdzenie co w trawie piszczy i podzielenie się z wami melodiami na niej zagranymi. A już z pewnością dla takich jak ja czy np sdr z GTATheGame.NET.
Sprawa dotyczy Guinness World Records: Gamer's Edition 2008, najnowszej edycji Księgi Rekordów Guinnessa poświęconej wszelakim grom video. Oczywiście znalazło się tam miejsce dla serii gier Grand Theft Auto, ale póki co nie wiemy ile owego miejsca jej poświęcono. To co wiemy na dzień dzisiejszy przedstawię wam w liczbach.
Spać.
Sprawa dotyczy Guinness World Records: Gamer's Edition 2008, najnowszej edycji Księgi Rekordów Guinnessa poświęconej wszelakim grom video. Oczywiście znalazło się tam miejsce dla serii gier Grand Theft Auto, ale póki co nie wiemy ile owego miejsca jej poświęcono. To co wiemy na dzień dzisiejszy przedstawię wam w liczbach.
- 339 - tylu sławnych aktorów użyczyło swego głosu podkładając go pod postacie w grach GTA
- 15 000 000 - tyle kopii Vice City sprzedano w wersji dla konsoli Sony PlayStation 2, co uczyniło ją najlepiej sprzedawaną grą dla PS2.
- 1 000 000 w 9 - tyle kopii SanAndreas sprzedano w tyle dni w Wielkiej Brytanii co uczyniło SA najszybciej sprzedającą się grą wszechczasów w Great Britain.
Spać.
kategorie: Vice City